AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #21 Skrevet 10. november 2013 Jeg skjønner jo at flere føler seg truffet av mitt innlegg som er fra bygda. Jeg er ikke prippen bare fodi jeg reagerer på slutty og harry oppførsel Anonymous poster hash: 964d6...ece 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #22 Skrevet 10. november 2013 Gå det ikke ann å reagere på åssen musikk som spilles? Jeg hadde også reagert om de kun spilte slik harry musikk på en fest jeg var på. Joda, selvfølgelig kan du ikke like musikken som spilles. Men å bli sjokkert og tenke "er det sånn alle bygdefester er?" Da synes jeg du er litt prippen. Hvis det er det som setter deg ut. Anonymous poster hash: c4663...0a6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #23 Skrevet 10. november 2013 Jeg skjønner jo at flere føler seg truffet av mitt innlegg som er fra bygda. Jeg er ikke prippen bare fodi jeg reagerer på slutty og harry oppførsel Anonymous poster hash: 964d6...ece Poenget er at det er likedan i byer. Anonymous poster hash: c4663...0a6 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #24 Skrevet 10. november 2013 Joda, selvfølgelig kan du ikke like musikken som spilles. Men å bli sjokkert og tenke "er det sånn alle bygdefester er?" Da synes jeg du er litt prippen. Hvis det er det som setter deg ut. Anonymous poster hash: c4663...0a6 Herregud det er da ikke kun musikken jeg reagerer på. Det er mer oppførslen. Ikke musikk. Ts Anonymous poster hash: 964d6...ece
Gjest Bud Skrevet 10. november 2013 #25 Skrevet 10. november 2013 Jeg er oppvokst på bygda (nå skal det sies at jeg de siste 5 årene har blitt mer og mer urbanisert, men mitt hjerte hører hjemme på bygda). Jeg synes ærlig talt at det du beskriver høres ut som en bygdefest av det mildere slaget! På bygdafest skal det være lapdancing, slåssing, spying, soving, klining bak den gamle utedassen og vill børning med gamle Volvoer og Opeler. På bygdafestene møter du alle fra konfirmasjonsalder til bestemora til nabogutten
nawuraM Skrevet 10. november 2013 #26 Skrevet 10. november 2013 Jeg er egentlig mest overrasket over at ikke kvinnene og mennene satt i hver sin ende av lokalet. Men dette var kanskje litt seinere på kvelden?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #28 Skrevet 10. november 2013 akkurat slik det skal vera. og jo, du er prippen!!
Lillemeg25 Skrevet 10. november 2013 #29 Skrevet 10. november 2013 Ja det er slik bygdefester er. Har vært på flere og folk på bygda er blodharry! Trives bedre på byfester enn på bygdefester. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #30 Skrevet 10. november 2013 akkurat slik det skal vera. og jo, du er prippen!! Så du mener at folk skal sovne på dass, gi hverandre lapdancer, rølper rundt, synge for full hals osv? Du er harry og vulgær. Bedre å være prippen enn harry og vulgær. Anonymous poster hash: 964d6...ece 12
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #31 Skrevet 10. november 2013 Så du mener at folk skal sovne på dass, gi hverandre lapdancer, rølper rundt, synge for full hals osv? Du er harry og vulgær. Bedre å være prippen enn harry og vulgær. Anonymous poster hash: 964d6...ece uff, stakkar. tek du deg så nær av at andre kallar deg prippen? Voks opp! Det finst faktisk eit liv utanfor bygrensa! Synd du måtte vera så gamal før du oppdaga det. Det som du beskriv er heilt vanleg på ein bygdefest. Godta det og gå vidare. Og jo, du er prippen!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #32 Skrevet 10. november 2013 Sånn er bygdefolk. Noen er verre enn andre. Jeg er fra bygda og slik har egentlig festene forgått her oppe. Ja jeg harry, men det gjør meg ingen ting. Alle på bygda er harry Festene er ikke såå ille som du beskriver, men det er ikke langt unna. Vi sitter å drikker og koser oss. Hører på musikk til langt på natt. Takler ikke å være på byen pga det er alt for mye folk. Blir bare stress. Bedre med hjemme fester på bygda Anonymous poster hash: dbcec...341
Gjest Spirula Skrevet 10. november 2013 #33 Skrevet 10. november 2013 Så du mener at folk skal sovne på dass, gi hverandre lapdancer, rølper rundt, synge for full hals osv? Du er harry og vulgær. Bedre å være prippen enn harry og vulgær. Anonymous poster hash: 964d6...ece Alt dette har jeg sett på alle utesteder jeg har vært på i Oslo, Bergen, Trondheim, Tromsø, og flere andre småbyer også, så dette er ikke unikt for en bygdefest. Som jeg skrev i et tidligere innlegg, forskjellen på by og bygd er mye mindre enn folk skal ha det til. Den største forskjellen ligger i hva som drikkes, og aldersspennet på festdeltakerne. 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #34 Skrevet 10. november 2013 uff, stakkar. tek du deg så nær av at andre kallar deg prippen? Voks opp! Det finst faktisk eit liv utanfor bygrensa! Synd du måtte vera så gamal før du oppdaga det. Det som du beskriv er heilt vanleg på ein bygdefest. Godta det og gå vidare. Og jo, du er prippen! Er nok heller du som må vokse opp som ble fornærma av mitt innlegg Må ikke ta deg så nær av at noen ikke liker rølpe festene dine. Få deg litt klasse. Anonymous poster hash: 964d6...ece 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #35 Skrevet 10. november 2013 (endret) Er nok heller du som må vokse opp som ble fornærma av mitt innlegg Må ikke ta deg så nær av at noen ikke liker rølpe festene dine. Få deg litt klasse. Anonymous poster hash: 964d6...ece ROFL!! KAn du visa til kva eg skreiv som skal tyde på at eg vart fornærma? Heller harry enn uviten og prippen. Kos deg vidare med Cosmopolitaen din du! Og jo, du er prippen! Edit: kom på at eg har klasse. Ein 1.klasse. Endret 10. november 2013 av Stjerner og planeter
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #36 Skrevet 10. november 2013 Sett verre, MYE verre. Men tror nesten man gjør poeng i å gjøre det harry:P Anonymous poster hash: db262...c64 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #37 Skrevet 10. november 2013 Harry rølping er harry uansett om du er i byen eller på bygda Jeg har aldri skjønt vitsen med å drikke seg sannseløs og gjøre idiotiske ting for så å ligge i fosterstilling dagen etter, med verdens største anger. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært der selv... ingen ting skal være uprøvd Anonymous poster hash: e4a15...be8 3
skyflakes Skrevet 10. november 2013 #38 Skrevet 10. november 2013 Sålenge det er nordmenn på fylla så blir det rølp uansett hvor du befinner deg, byen eller bygda. 3
Stormborn Skrevet 10. november 2013 #39 Skrevet 10. november 2013 Herregud det er da ikke kun musikken jeg reagerer på. Det er mer oppførslen. Ikke musikk. Ts Anonymous poster hash: 964d6...ece Men hvis du bytter ut musikken så er det jo akkurat som å være på byen.. 3
Gjest Violetta Skrevet 10. november 2013 #40 Skrevet 10. november 2013 Det mest harry jeg vet er nårnoen kaller noe for harry. Bortsett fra hvis de heter det da. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå