AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Heisann, jeg er på utkikk etter en ny pudderkost og øyenskyggekost jeg kan ønske meg til jul. Har dere noen gode dere kan anbefale? De må helst kunne kjøpes i norske nettbutikker, hvis ikke må det bli ebay Anonymous poster hash: 4efff...bc9
Nerine_ Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Det er ofte(nesten alltid) mye penger å spare på å handle fra utenlandske nettbutikker, eller ebay selvfølgelig om du vet det er ekte. Det finnes utrolig mye fake på ebay.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Hvilken type pudder er det snakk om? For øyenskygger: Hakuhodo Anonymous poster hash: c3eaf...471
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Hakuhodo er "holy grail" når det gjelder koster med naturlig hår. Spesielt er øyenskyggekostene bra, prisen er faktisk under mac på det meste innen de minste børstene. Hakuhodo har litt dyr frakt, men de godtar paypal (som det er med ebay). Utenom det vet jeg ikke helt hva du mener med pudderkost - pudder for siste touch up på sminken, eller mineralfoundation du vil buffe inn? Om du vil ha en standard kost som alle liker innen øyenskygge - så er 217 fra mac et godt valg. Du kan jobbe med lyse og mørke farger over hele øyeområdet.
Adhara Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Jeg er faktisk ganske imponert over Makeup Mekka sine børster. De har et 5 piece-set med en ansiktsbørste og 4 øyebørster, det er et veldig godt sett. Makeup mekka er norske, så frakten er minimal og de kommer veldig fort i posten http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/mineral-makeup-borster/makeup-borstesett/5-pcs-brush-set.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå