crispy Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 I dag så jeg noe merkelig på treningssenteret. I garderoben stod det to jenter i treningsklær foran speilene og stelte seg. Ikke noe rart i og for seg, jeg hadde kommet en halv time etter senteret hadde åpnet og tenkte at de var ferdige med treningen. Mange busser til og fra trening i klærne de trener med, tenkte at dette også var tilfelle her. Fem minutter senere da jeg gikk jeg ut av garderoben, stod de der enda i en tåke av hårspray. Disse jentene var helt glemt når de tjue, T-J-U-E, minutter senere kom inn i treningsrommet. Håret var kunstferdig dandert på hodet, vippene tunge av det som så ut som flere lag med maskara og de peilet seg inn der guttene stod og løftet vekter. Jeg tuller ikke når jeg sier at parfymemengden var enorm. Hva er det slike jenter tenker med?
Jellybean78 Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 La meg gjette, de var ikke så fryktelig gamle? Mange er grusomt overfladiske i ungdommen, kun det visuelle som teller tilsynelatende....
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Så søtt haha. De får nå bare drive på, tror de fleste mener de er litt rare men. Jeg har aldri blitt sjekket opp på treningsstudio før, men det er sikkert fordi jeg ser ut som en rødsprengt gris. Jeg syntes at sminke og spesielt parfyme bør bli lagt igjen i garderoben. En miks av svette og parfyme er ikke godt, og kjedelig for de som ikke tåler parfyme. Fine treningsklær er en annen ting! Anonymous poster hash: 99449...3aa 2
crispy Skrevet 10. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2013 Disse var ikke så fryktelig unge, rundt 22-25 år? Men jeg bare forstår ikke all den innsatsen, og det til og med på en søndag? De var pene, det er ikke det, ble bare så satt ut
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 De er jo ganske underholdene. Og det er gøy å se hvor flinke slike jenter er, til å løfte så mye som mulig uten å ødelegge den freshe sminken Anonymous poster hash: bfa8a...f19
crispy Skrevet 10. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2013 De er jo ganske underholdene. Og det er gøy å se hvor flinke slike jenter er, til å løfte så mye som mulig uten å ødelegge den freshe sminken Anonymous poster hash: bfa8a...f19 Det var et merkverdig syn, de var veldig opptatt av knebøy og det å holde hodet oppe til enhver tid så ikke håret skulle ødelegges den ene gutten som satt på et av apparatene ved siden av, stadig kikket på dem med et blikk hvor det stod "hva er det der for noe??" 1
Berit Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg tror gjerne at de jentene hadde sminket seg og dandert håret uansett hvor de skulle befinne seg sammen med andre. Dem om det 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Det var et merkverdig syn, de var veldig opptatt av knebøy og det å holde hodet oppe til enhver tid så ikke håret skulle ødelegges den ene gutten som satt på et av apparatene ved siden av, stadig kikket på dem med et blikk hvor det stod "hva er det der for noe??" De har jo hørt at knebøy er viktig for stumpen og så må de jo bevise ovenfor gutta at de tar den seriøst Jeg bryr meg ikke om å studere andre folk på treningssenteret, men slike jenter må man flire litt av. Så en nysminka jente på mølla en gang. Hvert femte minutt løp hun ut i garderoben. Ene gangen var jeg i garderoben samtidig og fikk da se hva hun holdt på med. Der stod hun med en bunke papirhåndklær og viftet febrilsk luft til ansiktet for at rødheten skulle forsvinne og så tupperte hun litt på håret, og gikk tilbake til mølla Anonymous poster hash: bfa8a...f19 8
crispy Skrevet 10. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2013 De har jo hørt at knebøy er viktig for stumpen og så må de jo bevise ovenfor gutta at de tar den seriøst Jeg bryr meg ikke om å studere andre folk på treningssenteret, men slike jenter må man flire litt av. Så en nysminka jente på mølla en gang. Hvert femte minutt løp hun ut i garderoben. Ene gangen var jeg i garderoben samtidig og fikk da se hva hun holdt på med. Der stod hun med en bunke papirhåndklær og viftet febrilsk luft til ansiktet for at rødheten skulle forsvinne og så tupperte hun litt på håret, og gikk tilbake til mølla Anonymous poster hash: bfa8a...f19 :skratte:Hahahaha! Er det mulig! Er ikke det fryktelig ødeleggende stadig å måtte tenkte på om man svetter eller er rød i ansiktet? Studerer sjelden de som er på senteret, men det dukker jo opp slike godbiter man ikke glemmer med det første. Glemmer aldri den gamle, mannen med en svær vom og tynne bein som skulle trene bryst på et av apparatene. Plasserte bena godt fra hverandre for støtte og startet. Det som var så forstyrrende var den shortsen han hadde på seg, om det kan kalles for shorts. Sverger, det var på nippet hver gang at ikke utstyret ramlet ut, for det så ikke ut som om det var NOE mer under det treningsplagget... Og t-skjorten skled opp til navlen for hvert løft og eksponerte en mage som var ubeskrivelig hårete og geleaktig. (men all creds for at han trener, det skal han ha ros for! Men håper han kler på seg mer anstendig neste gang. For det var ikke sommer ute eller varmt på senteret) 1
Gjest JakeGreen Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg smiler egentlig litt av slike jenter. Altså, det er jo komisk, men det er jo også utrolig søtt og sjarmerende på sin måte. Jenter på treningssenteret beriker livet mitt på de mest utrolige måter. Les hva en god venn av meg skrev om jenter på treningssenter for litt tilbake: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=666537&page=1
crispy Skrevet 10. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2013 Jeg smiler egentlig litt av slike jenter. Altså, det er jo komisk, men det er jo også utrolig søtt og sjarmerende på sin måte. Jenter på treningssenteret beriker livet mitt på de mest utrolige måter. Les hva en god venn av meg skrev om jenter på treningssenter for litt tilbake: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=666537&page=1 Helt fantastisk innlegg! Enig med deg, det er jo morsomt å se på forsøkene deres, men siden jeg er jente så blir ser jeg heller på reaksjonen til guttene når de ser slike jenter- dere har noen fantastiske uttrykk til tider!
Gjest JakeGreen Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 (endret) Helt fantastisk innlegg! Skal videreformidle det om jeg møter på han. Kudos for at du er tidlig på trening en søndag forresten. Jeg drar nå! Endret 10. november 2013 av JakeGreen
crispy Skrevet 10. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2013 Skal videreformidle det om jeg møter på han. Kudos for at du er tidlig på trening en søndag forresten. Jeg drar nå! Creds for at du trener overhodet på en søndag!
Gjest Cytosin Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Disse var ikke så fryktelig unge, rundt 22-25 år? Men jeg bare forstår ikke all den innsatsen, og det til og med på en søndag? De var pene, det er ikke det, ble bare så satt ut Det forstår jeg godt at du gjorde. Treningsstudio er ikke en sjekkeplass, ikke for meg iallefall. På treningsstudio skal en svette og slite, ikke stå til pynt og sjekke opp tilfeldige menn. Men underholdende kan det jo være for oss andre
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Creds for at du trener overhodet på en søndag! Creds til meg også, som trente i dag. Og etter å ha lest denne tråden, måtte jeg kikke meg litt rundt etter søte sneller og mannlige siklere, men fikk kjapt øye på en flott mann... og han ble jeg stående å sikle på en hel time Jeg er tydligvis ikke det spor bedre. Men gosj han var kjekk Anonymous poster hash: bfa8a...f19
zen Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 Typisk SATS og Elixia, da Bruker 3 timer på trening fordi 2 av de går med til stæsjing, og går hjem og skriver i rosabloggen sin etterpå, veier seg og obsesser om mat. Studerer gjerne bachelor i ernæring på privat høyskole. Tragikomisk. 3
crispy Skrevet 11. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 11. november 2013 Creds til meg også, som trente i dag. Og etter å ha lest denne tråden, måtte jeg kikke meg litt rundt etter søte sneller og mannlige siklere, men fikk kjapt øye på en flott mann... og han ble jeg stående å sikle på en hel time Jeg er tydligvis ikke det spor bedre. Men gosj han var kjekk Anonymous poster hash: bfa8a...f19 Supercreds til deg! Haha, slike godbiter gjør treningen litt mer spennende, man har liksom noe mer motiverende foran seg
crispy Skrevet 11. november 2013 Forfatter #18 Skrevet 11. november 2013 Typisk SATS og Elixia, da Bruker 3 timer på trening fordi 2 av de går med til stæsjing, og går hjem og skriver i rosabloggen sin etterpå, veier seg og obsesser om mat. Studerer gjerne bachelor i ernæring på privat høyskole. Tragikomisk. Uff, ikke si det engang. Skrekkeksempelet hos en rosablogger var et innlegg som beskrev slanking. Vedkommende mente at den beste måte å holde unna sult på var å drikke cola zero og te med suketter. Denne teen var visst en god is også hvis man fryste drikken... :omg: Men når vi er inne på mat, så en gang en fyr som tok beinpress og tygde på et eple samtidig!
zen Skrevet 11. november 2013 #19 Skrevet 11. november 2013 Uff, ikke si det engang. Skrekkeksempelet hos en rosablogger var et innlegg som beskrev slanking. Vedkommende mente at den beste måte å holde unna sult på var å drikke cola zero og te med suketter. Denne teen var visst en god is også hvis man fryste drikken... :omg: Men når vi er inne på mat, så en gang en fyr som tok beinpress og tygde på et eple samtidig! Faktisk veldig trist at noen er så fattig på indre liv og substans at de må vie livet sitt til rosablogging og perfeksjon gjennom slankekurer, sminke, trening og klær. Litt bekymret på vegne av dagens unge... 1
crispy Skrevet 12. november 2013 Forfatter #20 Skrevet 12. november 2013 Faktisk veldig trist at noen er så fattig på indre liv og substans at de må vie livet sitt til rosablogging og perfeksjon gjennom slankekurer, sminke, trening og klær. Litt bekymret på vegne av dagens unge... Ja, jeg er enig med deg der, det er trist. Livet er så mye mer enn blogging og slanking. Men fortell det til en ungdom som ikke vil høre etter? Forhåpentligvis modnes de med alderen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå