AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Når man skal handle klær til barn på 13, og størrelsene som er mulig bare er 12 og 14, hva hadde dere valgt? Jeg har ikke mulighet til å måle barna. Tryggest å gå for 14 kanskje? Anonymous poster hash: 4d1f2...5ed
fruBeist Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Det er bedre med klær de kan vokse inn i, enn klær som allerede er for små. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Tryggest å spørre foreldrene hvilken størrelse de bruker. F.eks bruker tantegutten på 2 år bruker str 4 år, og venninnens gutter bruker to størrelser mindre enn sin alder. Ikke gitt at barn (eller ungdom) følger "normert vekstkurve". Anonymous poster hash: 88602...1ed
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Er ekstremt stor forskjell på 13 åringer da. Jeg har ikke vokst noe siden jeg var 13, var alltid en av de høyeste. (har vel vært 165-167 helt siden den alderen) var heller ikke tynn, og brukte faktisk større klær når jeg var 13 enn jeg gjør nå. Brukte vel størrelse S/M da. Mens flere av venninene mine var veldig små da, og hadde ikke vokst noe. Vil gjette de brukte xxs /12 år eller noe. Mye mindre hvertfall. Og de fleste begynner vel å kjøpe klær på butikker som bikbok, vero moda osv når de er 13. Går vel på ungdsomsskolen? Så ikke tenk over størrelsen, mange 13 åringer er større enn hva voksne er osv, og i den alderen kan man ikke gå etter størrelse på alderen. Anonymous poster hash: 5e5a0...cb4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Spør foreldrene om hvilken str. de bruker, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå