Gå til innhold

hjelp til dirty talk i senga

Fremhevede innlegg

Gjest målløs
Skrevet

Hjelp - sambis er alltid så stille i senga og jeg kunne tenke meg å gjøre noe nytt, si noe sexy under akten. Det funker når jeg stønner litt høyt og sier "ja, ja, så godt" etc... Men jeg vil gjerne være litt frekkere!

Så en sex og singelliv-episode ang. dette, men fant ikke mye jeg kan bruke der. Mye høres ok ut på engelsk, men han er jo norsk samboeren min!

Hva kan man si for å tenne en mann? Uten at det bare blir komisk, jeg er redd for å begynne å le.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ta meg, knull meg, pul meg" i ulike varianter er alle ærlige og greie oppfordringer som ofte blir møtt med entusiasme hos en mann... Er nå min erfaring da.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

"Deilig med kukken din i fitta mi, så stiv og hard den er", f eks, funker bra.

Du har jo et språk i vanlige fall, regner jeg med, da er det jo bare å krydre det litt "kåtprat"?

Gjest GreenSky
Skrevet
"Deilig med kukken din i fitta mi, så stiv og hard den er", f eks, funker bra.

Du har jo et språk i vanlige fall, regner jeg med, da er det jo bare å krydre det litt "kåtprat"?

Jeg er sjenert jeg (ja, faktisk!), hadde ikke vært "meg" å si det.

Det går vel mer i ting som "Å, så store muskler du har" (jeg liker jo muskler), "det var jammen godt", "å, ikke stopp", osv. :wink:

Skrevet

Nesten så jeg får komplekser her - jeg sier sjelden noe annet enn "mmmm..." og "..jeg elsker deg.." under sexakten.. :ler:

Skrevet

- Du er så sexy

- Ohhh så deilig du er

- Jeg vil ha deg (under forspillet)

mm. sier ofte jeg (ikke så mange "stygge" ord, men har strålende effekt) :wink:

Skrevet

Dirty talk er digg. Særlig på menn :sjarmor:

Sendte akkurat en SMS til ham nå: "Jeg er våt, og vil at du skal fingerpule meg med en gang du kommer hjem!" Det virket. Nå sitter han på trikken, og er hjemme om ti minutter. :sikle:

Skrevet

:oops: Her har jeg visst fortsatt noen barrierer å overvinne...

Jeg kan godt si noe sånt som "åh jeg er så kåt", "åh, så godt" eller "så stiv du er".

"Pul meg", "knull meg" eller "pikk" klarer jeg derimot ikke helt å si under akten... Tror jeg hadde blitt flau eller følt meg tåpelig :oops:

Gjest Phair
Skrevet

Jeg er sjenert jeg (ja, faktisk!), hadde ikke vært "meg" å si det.

Det går vel mer i ting som "Å, så store muskler du har" (jeg liker jo muskler), "det var jammen godt", "å, ikke stopp", osv. :wink:

"det var jammen godt" synes jeg var fin :ler:

Skrevet

Æh, jeg tror jeg ofte gir ham komplimenter av typen: Åh, så fin/stor den er! Se på den... Mm, det er deilig! Ja, mer! osv... :oops: Noen ganger "griseprater" vi mer, men egentlig kommer det ganske an på situasjonen. Vanskelig å huske akkurat hva vi sier, er så opptatt i gjerningsøyeblikket... :sjarmor:

Amarone

Gjest Dazed
Skrevet

jeg tror faktisk "åååh knull meg" eller bare "åååh" har større effekt enn overdrivelse med stygge ord :kul: mulig det bare er jeg som mener det men :oops:

Gjest 1111
Skrevet
jeg tror faktisk "åååh knull meg" eller bare "åååh" har større effekt enn overdrivelse med stygge ord :kul: mulig det bare er jeg som mener det men :oops:

:Nikke:

For meg blir det for vulgært og "rått" å bruke sånne ord.. :oops:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg liker slikt, men bare før, og at han sier det til meg... som i dag sa han "Jeg skal knulle deg til du dauer" og det høres muligens litt groteskt ut, men det er jo bare en slang for råknulle og det ble det og jeg er glad slik: :Hehe:

Under akten snakkes det ikke så mye, da skrikes det, av meg. Ikke faking om dere skulle lure. Og han liker det så godt jo mer jeg bråker at det blir SPLÆTT etter bitteliten tid og det er itt trist :( men det er dritgodt når han gjør det så hardt at det gjør vondt ÅHÅHÅHÅ Jeg vil mer!!!

HIihihihi huhuhuuh jeg er i en ekstase. Men poenget; Trusler om veldig veldig harhendt knulling gjør meg glad.

Skrevet

Hvis jeg midt underveis hadde hørt noe sånn som "Ååh jeg skal knulle deg så hardt i fitta di!" hadde jeg reagert mer sånn her

:o :hoho: :o

Gjest StoreSky
Skrevet

:hoho:

Kan ikke annet enn å flire!! :hoho:

Noen liker den ene varianten, andre liker noe annet!! Og bra er dèt!!

Stå på jenter, eller rettere: stønn det jenter!!

Skrevet

Til de som lurer hvordan det gikk: Jeg sto klar i entreen da han kom hjem. Uten å si et ord tok han hånda under skjørtet mitt og satte i gang med de gode fingrene sine. Akkurat dette kan han. Tok ikke lange stunda før jeg ga fra meg skikkelige godlyder. Da havnet vi på gulvet, og han tok meg hardt og godt. Til dere som er opptatt av lyder: Ja. dem ble det mange av - både forståelige og uforståelige. Rått var det. En uforglemmelig ettermiddag. :)

Skrevet

Nå gjør du snart tråden om til en løk-tråd.. :tunge1::ler:

Gjest Dazed
Skrevet

hahaha. ikke noe annet enn å le! litt latter må også til :ler:

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg sliter med å si pikk, knull meg, fitte og sånne vulgære greier. Men det vet jeg han liker.Så jeg prøver jo. Hvis jeg er brisen, eller overtrøtt så hender det at jeg greier det *ler*, eller iallefall at jeg kan hviske det til han. Han synes det er morsomt og litt søtt :oops: *ler*. Men jeg stønner, og mmmmm'er og han ser jo at jeg liker det. Og så bruker jeg neglene og klorer når det passer sånn, eller sier "du er deilig", "ta meg", "ja kom", "få kjenne deg inni meg".

Kunne nok blitt mer, men det må trening til. Og trening er bra :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...