AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Hei dere, Nå har disse herlighetene jeg unnet meg ifjor etter å ha gått ned 20 kg ligget altfor lenge i skapet og støvet. Tenkte derfor jeg skulle bruke de til årets julebord. Hvordan syntes dere de kommer best til sin rett? Jeg kommer til å se etter en kjole fremover. Tips til farge, snitt? Anonymous poster hash: affa5...85d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Anonymous poster hash: affa5...85d
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Vi skal hjelpe deg å style skoene dine? (Det der er sko som passer til en hvilken som helst selskapskjole. Feel free når du handler kjole.) 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 De skoene kan nok brukes til det meste. FANTASTIKS FLOTTE SKO *vil ha vil ha vil ha* Anonymous poster hash: 506e2...4af 2
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Tips til farge, snitt? Anonymous poster hash: affa5...85d Farge og snitt på kjole kommer vel mer an på kroppsformen og fargene dine enn hvilke sko du har. Ville du kanskje "skryte" litt av at du har et par CL? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Farge og snitt på kjole kommer vel mer an på kroppsformen og fargene dine enn hvilke sko du har. Ville du kanskje "skryte" litt av at du har et par CL? Ville skryte av at jeg har gått ned 20 kg da heller De fleste kan prioritere slik at de kan kjøpe seg et par CL sko ser ikke helt hva det er å skryte av. Hadde du stilt deg slik til saken om jeg la ut et bilde av et par sko fra Skopunkten? I think not. Anonymous poster hash: affa5...85d 3
Gjest Nanne70 Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg ser for meg en svart, klassisk cocktailkjole:
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Ville skryte av at jeg har gått ned 20 kg da heller De fleste kan prioritere slik at de kan kjøpe seg et par CL sko ser ikke helt hva det er å skryte av. Hadde du stilt deg slik til saken om jeg la ut et bilde av et par sko fra Skopunkten? I think not. Anonymous poster hash: affa5...85d I og med at det var skoene du fokuserte på tenkte jeg kanskje det var de du ville skryte litt av, men ok - du vil heller skryte av å ha gått ned i 20 kg, noe alle kan gjøre om de bare gidder, i en tråd hvor du lurer på hvilken kjole som passer til et par sorte pumps? Hadde du lagt ut et bilde fra Skopunkten, men med samme teksten hadde jeg bare tenkt du at du var en idiot. Hvem lurer på hvilken kjole man kan bruke til sorte pumps, liksom? 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 I og med at det var skoene du fokuserte på tenkte jeg kanskje det var de du ville skryte litt av, men ok - du vil heller skryte av å ha gått ned i 20 kg, noe alle kan gjøre om de bare gidder, i en tråd hvor du lurer på hvilken kjole som passer til et par sorte pumps? Hadde du lagt ut et bilde fra Skopunkten, men med samme teksten hadde jeg bare tenkt du at du var en idiot. Hvem lurer på hvilken kjole man kan bruke til sorte pumps, liksom? Det var et hypotetisk spørsmål, hvorfor insinuerer du automatisk at det er skoene jeg i så tilfelle ville skryte av og ikke den langt større prestasjonen av å ha gått ned 20 kg som nei, faktisk ikke alle kan. Til din lille informasjon, innlegget mitt var ikke ment som skryt av noen av delene. Innlegget var ment så idiotisk som du enn skal ha det, nettopp til hvilken kjole jeg kunne ha brukt til disse skoene. Langt mer idiotisk er det at du velger å bruke tid på å kommentere tanker du tydeligvis står inne for selv. Takes one to know one sier de Anonymous poster hash: affa5...85d 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg ser for meg en svart, klassisk cocktailkjole: Takk for tips! Rålekker, vet du hvor denne er fra? Anonymous poster hash: affa5...85d
Gjest Nanne70 Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Takk for tips! Rålekker, vet du hvor denne er fra? Anonymous poster hash: affa5...85d Ja den er kjempefin, ikke sant? Den er elastisk, og litt romslig i størrelsen Du får den hos Zalando, modellen heter Kala.
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Det var et hypotetisk spørsmål, hvorfor insinuerer du automatisk at det er skoene jeg i så tilfelle ville skryte av og ikke den langt større prestasjonen av å ha gått ned 20 kg som nei, faktisk ikke alle kan. Til din lille informasjon, innlegget mitt var ikke ment som skryt av noen av delene. Innlegget var ment så idiotisk som du enn skal ha det, nettopp til hvilken kjole jeg kunne ha brukt til disse skoene. Langt mer idiotisk er det at du velger å bruke tid på å kommentere tanker du tydeligvis står inne for selv. Takes one to know one sier de Anonymous poster hash: affa5...85d Vel, det er jo faktisk skoene du fokuserer på i og med at du spør om kjole til skoene, legger ved bilde av de og kaller de for "herlighetene" - så det er kanskje ikke så rart at jeg tenkte (merke, jeg tenkte - ikke insinuerer at du mente). For å svare på spørsmålet ditt, enn så idiotisk jeg måtte svare; du kan bruke hvilken som helst kjole til et par sorte pumps. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Vel, det er jo faktisk skoene du fokuserer på i og med at du spør om kjole til skoene, legger ved bilde av de og kaller de for "herlighetene" - så det er kanskje ikke så rart at jeg tenkte (merke, jeg tenkte - ikke insinuerer at du mente). For å svare på spørsmålet ditt, enn så idiotisk jeg måtte svare; du kan bruke hvilken som helst kjole til et par sorte pumps. Beklager men det var jeg ikke klar over med mine overvektskiloer da jeg aldri fikk plass i en Takk for oppklaringen Anonymous poster hash: affa5...85d
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Beklager men det var jeg ikke klar over med mine overvektskiloer da jeg aldri fikk plass i en Takk for oppklaringen Anonymous poster hash: affa5...85d For at du skal ta deg best ut, noe jeg regner med er noe du ønsker, så bør du heller fokusere på hvilke farger som kler deg og hva som kler kroppsformen din. Fortell litt om kroppen og stilen din, så kan jeg se om kan sette sammen noen antrekk!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 For at du skal ta deg best ut, noe jeg regner med er noe du ønsker, så bør du heller fokusere på hvilke farger som kler deg og hva som kler kroppsformen din. Fortell litt om kroppen og stilen din, så kan jeg se om kan sette sammen noen antrekk! Jeg kler meg så og si alltid i sort, delvis for å kamuflere de skavanker jeg har. Delvis fordi jeg ikke helt vet hvilke farger som kler meg. Er mest fornøyd med bena mine, det er vel det eneste som kan anses veltrent på min kropp. Armene mine føler jeg er store, de får meg i hvertfall til å se mye kraftigere ut når de er eksponert. Midjen har fått en anelse definisjon siden sist men er fortsatt formfull. Vil si jeg har en typisk epleform. Vet ikke om det har noe å si, har brune øyne, lysfarget hår, type Jennifer Lopez. Har vel noe a la den samme hudfargen og. Kroppen hennes derimot kan jeg se langt etter Anonymous poster hash: affa5...85d
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 Hva med noe som denne? Eller denne (KG ville ikke ha bildet i innlegget)?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #17 Skrevet 10. november 2013 I og med at det var skoene du fokuserte på tenkte jeg kanskje det var de du ville skryte litt av, men ok - du vil heller skryte av å ha gått ned i 20 kg, noe alle kan gjøre om de bare gidder, i en tråd hvor du lurer på hvilken kjole som passer til et par sorte pumps? Hadde du lagt ut et bilde fra Skopunkten, men med samme teksten hadde jeg bare tenkt du at du var en idiot. Hvem lurer på hvilken kjole man kan bruke til sorte pumps, liksom? Stått opp med feil fot idag? Missunnelig kanskje? Anonymous poster hash: 05135...782
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #18 Skrevet 10. november 2013 Hva med noe som denne? Eller denne (KG ville ikke ha bildet i innlegget)? Flotte kjoler begge to. Den siste der heller vel litt mer mot min smak, føler at disse jersey lignende stoffene fremhever bulkene på magen så er veldig glad i litt robuste stoff. House of fraser, shipper de til Norge? Anonymous poster hash: affa5...85d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #19 Skrevet 10. november 2013 Når vi først er på saken, tips til gode Hold in produkter? Er ikke glad i disse magetingene, eller shortser da erfaring viser at de enten er for trange og lager enda en bilring:P Eller sklir nedover ila kvelden. Har litt fra Maidenform som jeg i og for seg er fornøyd med, men de har noen spiler som syntes så godt under tettsittende kjoler.. Anonymous poster hash: affa5...85d
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #20 Skrevet 10. november 2013 Stått opp med feil fot idag? Missunnelig kanskje? Anonymous poster hash: 05135...782 Nei, hva jeg skulle jeg vært misunnelig på? (ok, kanskje litt misunnelig på CL-skoene). Flotte kjoler begge to. Den siste der heller vel litt mer mot min smak, føler at disse jersey lignende stoffene fremhever bulkene på magen så er veldig glad i litt robuste stoff. House of fraser, shipper de til Norge? Anonymous poster hash: affa5...85d Tenkte kanskje den fra HoF kunne passe, tror den kan være flatterende på kroppen din. De shipper til Norge, 7 euro for standardlevering, men mva og toll kommer vel i tillegg. Kan lete litt mer etter lignende kjoler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå