AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Hvilken tegnefilm ser jenta di på ca. 22 mnd.? Trenger tips Anonymous poster hash: 8ca39...bca
Teriyaki Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Sønnen min liker pelle politibil, peppa gris og Charlie bjørn. han blir to om en uke.
Gjest pysepusen Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Pelle Politibil er morsom både for liten og stor! Ellers ser vi på Disney Junior når det er Barne-TV-tid. De fleste seriene der selges vel også på DVD?
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Den store favoritten til jenta mi er Masha og Mishka. Det ser hun på russisk for tiden. Ellers er hun glad i Mikkes Klubbhus, Kaptein Sabeltann og Brannmann Sam.
Gjest chiki Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Da mi var så lita så hun nesten kun på vennebyen og knerten og lillebror filmene(er ikke tegnefilm, men var favoritten). Dette var de enste filmene hun kunne sitte stille å se på. Nå er hun 3 år og liker pelle politibil, mummittrollet og karsten og Petra også. Disse har hun likt siden hun var 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Min er 2,5 da, men har sett på det samme lenge nå. Det går helst i Jake og Sjørøverne på Disney Junior og Lille Prinsesse på Netflix. Har begynt å se litt på Albert Åberg på Youtube også. Anonymous poster hash: fe1b4...707
Britt Banditt Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Drømmehagen var populært her når hun var rundt 2 år. Ellers mikke mus klubbhus og alt annet på Disney junior (som det fortsatt går mye i, 3,5 år nå)
Avalon Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Da min niese var på den alderen der og litt eldre, så likte hun godt å se Disney Silly Symphonies. Det er en samle dvd med mange gamle disney filmer.
Kara W Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Favorittene her i huset var Drømmehagen og Timmy Tid.
Vera Vinge Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Gutten på 22 mnd her har ennå ikke fattet den voldsomme interessen for tv, men noe kan han se med større interesse. Sauen Shaun er morsomt, og det er det vi voksne syns er morsomst også. Ellers har vi hatt på tv noen morgener før barnehagen nå, og han liker de dyrene som er venner - frosken og vennene eller noe sånt. Ellers går det for det meste i musikkvideoer på youtube. Jeg har en gutt som leker veldig fint alene, men han vil helst sitte på fanget hvis han skal se på noe. Derfor må jeg innrømme at jeg helst vil se på noe jeg selv syns er morsomt også... 1
Smørblomst82 Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Cars, timmi tid, tøfferud, brannmann sam, løvens konge, peppa gris og mikke mus
pusla Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Timmy tid, drømmehagen og brannmann sam var favorittene når vår var rundt to.
Lucky? Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Her går det i Vennebyen, tøfferud og Teletubbies Ellers Disney junior program
thinkywinky Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 ALT på Disney jr, samt Fantorangen og Drømmehagen er favoritter her.
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Gutten på 22 mnd her har ennå ikke fattet den voldsomme interessen for tv, men noe kan han se med større interesse. Sauen Shaun er morsomt, og det er det vi voksne syns er morsomst også. Ellers har vi hatt på tv noen morgener før barnehagen nå, og han liker de dyrene som er venner - frosken og vennene eller noe sånt. Ellers går det for det meste i musikkvideoer på youtube. Jeg har en gutt som leker veldig fint alene, men han vil helst sitte på fanget hvis han skal se på noe. Derfor må jeg innrømme at jeg helst vil se på noe jeg selv syns er morsomt også... Prøv Masha and the bear på youtube. Supermorsomt!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #16 Skrevet 11. november 2013 mikkes klubbhus og timmy tid er hittene akuratt nå. 21 mnd gammel, er jenta mi. Anonymous poster hash: affd2...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå