Gå til innhold

Svak pos. test etter tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, så jeg vet jo at man ikke skal se på graviditetstestene etter tidsfristen, og at man burde kaste dem for å unngå forvirring.. Men jeg kan vel umulig være den eneste som studerer dem bittelitt selv om det har gått noen minutter for lenge?

Jeg fikk svak strek på billigtest på morgenen 10 dpo og konsentrert kveldsurin 9 dpo, ca 15 min etter at testene var tatt. Jeg har aldri fått det før, de har alltid vært kritthvite, hele tida etterpå. Så det jeg lurer på er om noen har opplevd det samme som meg selv om de ikke var gravide?

På forhånd takk for svar

Anonymous poster hash: 75756...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd at testen har vært positiv etter tidsfristen, selv om den egentlig var negativ. Vent noen dager og ta en ny hvis du er usikker :)

Skrevet

Jeg har aldri sjekka så lenge som 15 min på overtid, men når det har dukket opp strek på meg 2-3 minutter på overtid så har det betydd at det har vært noe på gang. Grusomt å måtte vente, men du må rett og slett teste på ny om et par dager for å få et ordentlig svar. Lykke til!

Skrevet

Da jeg ble gravid, var det bare en svaaak skygge innen tidsfristen gikk ut. Den ble en del sterkere etter noen timer. To dager senere var det ingen tvil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...