whoppii Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 hei alle sammen, jeg har tatt to tester med denne typen og får deg kjempe svakt. har prøvd clearblue men der får jeg ingenting, nå i dag så tok jeg en ny og det samme resultatet. er jeg gravid eller er det bare jeg som ser syner?? fann et bilde på nett som er ganske så likt min test, hva tenker dere?? både jeg og samboeren har sett strekene xD off, holder på å klikke her jeg sitter:) mååå viiiiite<3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Du er mest sannsynlig gravid ja fikk tilsvarende selv. Anonymous poster hash: b2eec...1d8
whoppii Skrevet 10. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2013 testen er sann som denne og. du ser omtrent ikke streken mn, wææ. hehe det er ca litt under en uke til jeg skal ha mensen da:P eller 4 dager, her er linken da:) http://i790.photobucket.com/albums/yy185/GinaTherese/svakestreken.jpg
whoppii Skrevet 10. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2013 men kan det vise negativt og når det er et sann resultat??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå