Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med han i ca 9 mnd.
I helga holdt jeg en fest. Ble ganske full, men så hørte jeg rop fra verandaen. Der stod typen og 3 andre kompiser og ropte etter en jente, at hun skulle pelle seg opp hit fordi hun hadde digg rompe... Og når jeg kom ut for å spørre han hva som skjedde, bortfoklarte han og tok meg med inn igjen.

Dette har kvernet litt i hodet mitt.. Ble tatt veldig på senga, han har aldri gjort slikt før. Veldig såra. Men vet ikke om jeg overeagerer? er veldig kald mot han nå hvertfall.

Anonymous poster hash: 7e030...566
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt dette. Men jeg er helt i mot drikking når det blir slik at man drikker mer enn ett glass til maten. Og det er hovedsaklig på grunn av situasjoner som dette. Du må finne ut hvor din grense er, og så må du være klar på det.

Anonymous poster hash: 8a811...f9b
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Det er utrolig hva gutter kan finne på å si når de er sammen.

Jeg hadde sikkert blitt småsnurt selv, men synes absolutt ikke det er dumpegrunn. Om venninnene dine ser en kjekk guttegjeng etter å ha drukket noen glass og så begynner å plystre etter dem - kan ikke du bli litt revet med?

Du var i tillegg på festen så tror absolutt ikke han gjorde dette med overlegg om å få dama opp, det var nok bare teit machomoro for å vise seg frem over hverandre.

Ja, det var teit av ham, men jeg synes du overreagerer.

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Hadde ikke likt det, men hadde ikke gjort noe stort nummer ut av det heller, ville ansett det som "gutte-/mannestreker"... Når de er i gruppe, forsvinner filteret. Er ikke spesielt sjalu av meg, vel og merke. Synes ikke det er dumpegrunn - synes det er å overdramatisere.

Skrevet

Nei, alvorlig talt. Det var da bare tull!

Anonymous poster hash: 697dd...28a

Skrevet

Høres ut som veldig typiske ungdommer. Hadde ikke laget et nummer ut av det.

Skrevet

Takk for alle svarene, skjønner nå at jeg overdramatiserte. Er det mulig å slette tråden? Vil ikke bli gjenkjent

Skrevet

Hvis han har baller til å gjøre det foran deg, tenk hva han kan finne på når du ikke er der!

Skrevet

Hvis han har baller til å gjøre det foran deg, tenk hva han kan finne på når du ikke er der!

det har jeg ikke tenkt på. fack.. :s

Skrevet

Det burde du tenke over... er ikke vanlig og kalle på andre kvinner når man er med partner sin. Uansett hvor full eller drita, det er ingen unnskyldning.

Skrevet

vet ikke om han kanskje gjorde som hevn.. satt og snakket med en annen gutt på festen, helt uskyldig om utdannelse osv. så sa typen til meg: du gir helt faen i alt

ts

• Liker 1
Skrevet

Dramadronninger begge to. Ta en paracet og en formiddagslur sammen, så er vel det meste løst.

Anonymous poster hash: 7d2cb...371

• Liker 1
Skrevet

hvor gamle er dere?? ...

Anonymous poster hash: 8ea41...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...