positivitet Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg er på let etter to dataspill. Det ene er fra 80/90-tallet. Jeg husker veldig få detaljer fra det, nemlig bare en telefon som var veldig sentral i spillet. Har prøvd å spørre venner, men for dem har det vært for lite info med bare telefonen, så jeg krysser fingrene! Det andre er fra 2000-tallet tror jeg. Noe med en pysjamasfest? Husker ikke helt om det var noen monstre som skulle ha pysjamasfest eller noe.. Krysser alt jeg har!:D
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg kan prøve meg på et skudd i blinde på det første spillet du nevnet - Zak McKracken? Kan du ellers si noe mer om spillene? Er det eventyrspill? Pek og klikk? Er det noe slåssing involvert? Anonymous poster hash: 92631...6f8
positivitet Skrevet 10. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2013 Jeg kan prøve meg på et skudd i blinde på det første spillet du nevnet - Zak McKracken? Kan du ellers si noe mer om spillene? Er det eventyrspill? Pek og klikk? Er det noe slåssing involvert? Anonymous poster hash: 92631...6f8 Var ikke Zak McKracken. Det med telefonen er vel mer pek og klikk tror jeg, ingen slossing. Jeg skal kontakte min søster for å se om hun husker mer, for jeg husker som sagt bare en telefon, og det hjelper ikke mye:) Det pysjamas-spillet, var at du skulle stelle til en pysjamasfest bare.
DollyDelux Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Svææææært lite å gå på, en telefon... Hva slags? I hvilken sammenheng var den viktig? Hvorfor husker du den så godt? Hvilken farge var den? Osv osv.. Det eneste jeg kommer på uten mer å gå på er Carmen Sandiego spillene, hvor man må bruke telefonen til å reise mellom steder i verden for å spore opp skurker. Her er et skjermskudd: http://www.canadiangamecast.com/wp-content/uploads/2013/03/carmen_sandiego_deluxe.png
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå