Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke å danse på fest og en del konkluderer da med at jeg ikke har det gøy nok. Men hva er greia med å tvinge meg til å danse? Hvordan tenker egentlig disse at man kommer til å få det gøyere av å bli dratt opp på dansegulvet, holdt fysisk slik at man ikke kan komme seg tilbake og fortalt at jeg må "løsne meg opp". Og en ting er å gjøre det med noen man kjenner, men å gjøre det med noen fremmede?

Endret av Summers
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kne mellom bena, så kan de "løse seg opp" selv! Liker ikke å danse jeg heller, og man skal da ikke tvinges til det hvis man ikke vil.

• Liker 3
Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Riv deg lós, eller start med á hoppe opp og ned á sá á strekke ut armer og ben med i farten. Da kan det vaere en mulighet med at de lar deg vaere i fred! ;-) :-P

Skrevet

Riv deg lós, eller start med á hoppe opp og ned á sá á strekke ut armer og ben med i farten. Da kan det vaere en mulighet med at de lar deg vaere i fred! ;-) :-P

Ja, er jo det man må gjøre, men de slipper deg gjerne ikke før sangen er ferdig uansett.

Gjest Mrs Sunflower
Skrevet

Jeg har ná alltid vaert meget tydelig pá at jeg ikke var interessert eller til og frest NEI til noen nár folk kunne bli altfor irriterendes, eller sá ignorerer jeg hvem som próver á ta kontakt med meg pá danse gulvet.Men ná vet jeg jo heller ikke hvor hardt de holder pá deg, er det damer du snakker om? De burde vel vaere lettere á rive seg lós fra siden du er mann?

Skrevet

ååå jeg hater sånne folk.

Har vært offer for dette hundrevis av ganger. De drar deg gjerne i armen opp fra stolen samtidig som du prøver å dra imot mens du sier " Seriøst, jeg vil ikke danse.. nei.. jeg vil ikke.. neineineineiNEI!..SLUTT" og alikevel står de der å drar deg i armen helt til du står oppreist midt på dansegulvet.

Jeg pleier å bli forbanna og gå å sette meg igjen men har også opplevd at de holder meg fast rundt livet og slengt rundt til musikken. Skjønner ikke at noen vil danse med noen som viser så tydelig misnøye med HELE kroppen.

Og når man endelig klarer å rømme tilbake til bordet så kommer de som regel etterpå og sier " du er ikke spesielt blid/ Smil litt a/ slutt å vær så sur a". Pleier å svare at jeg ikke var sur før vedkommende kom men da skal de ofte kverulere på det og.

Jævlig irriterende

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Mennesker uten respekt for andre kan man også behandle uten respekt. Drit i dem og sett dem på plass.

Skrevet

ååå jeg hater sånne folk.

Har vært offer for dette hundrevis av ganger. De drar deg gjerne i armen opp fra stolen samtidig som du prøver å dra imot mens du sier " Seriøst, jeg vil ikke danse.. nei.. jeg vil ikke.. neineineineiNEI!..SLUTT" og alikevel står de der å drar deg i armen helt til du står oppreist midt på dansegulvet.

Jeg pleier å bli forbanna og gå å sette meg igjen men har også opplevd at de holder meg fast rundt livet og slengt rundt til musikken. Skjønner ikke at noen vil danse med noen som viser så tydelig misnøye med HELE kroppen.

Og når man endelig klarer å rømme tilbake til bordet så kommer de som regel etterpå og sier " du er ikke spesielt blid/ Smil litt a/ slutt å vær så sur a". Pleier å svare at jeg ikke var sur før vedkommende kom men da skal de ofte kverulere på det og.

Jævlig irriterende

Ja,irriterende til de grader...

Jeg kan danse 1-2 danser for så å sette meg igjen. Orker ikke å danse mye,det var noe som var gøy da jeg var 16-24 ca..nå er det mer kos å dra ut for å snakke med andre mennesker.

Gjest Malanthor
Skrevet

Skjer dette virkelig?

Altså at fremmede kommer og drar en opp av stolen for og regelrett tvinge en bort til dansegulvet og ikke slippe selv om en på alle måter viser seg motvillig.

Huff. Har aldri sett noe slikt og aldri hørt om det heller.

Seriøst da er det jo bare og bli helt loco. Det er jo et direkte overgrep mot deg som person. Kne i skrittet, finger i øyet. Osv. Jeg hadde gått berserk hvis det hadde skjedd samboeren min.

Skrevet

Skjer dette virkelig?

Altså at fremmede kommer og drar en opp av stolen for og regelrett tvinge en bort til dansegulvet og ikke slippe selv om en på alle måter viser seg motvillig.

Huff. Har aldri sett noe slikt og aldri hørt om det heller.

Seriøst da er det jo bare og bli helt loco. Det er jo et direkte overgrep mot deg som person. Kne i skrittet, finger i øyet. Osv. Jeg hadde gått berserk hvis det hadde skjedd samboeren min.

Ja det skjer. Har opplevd det mange ganger!

Skrevet

Tror nok mange tror de som ikke danser ikke TØR å danse, at de bare trenger en dytt og prøver å være snill for å inkludere, men å bli mast på når man virkelig bare ikke ønsker å danse er nok irriterende:P På en side synes jeg det er fint at folk ønsker å inkludere, på en annen side bør man ta nei for et nei:)

Anonymous poster hash: c0a78...7ba
  • Liker 1
Skrevet

Å - det skjer! Er sinnsykt irriterende.
Det meste får man vridd seg unna fra - må bare si i fra tydelig nok (verbalt, eller med kroppen for de som ikke skjønner det) Problemet er bare at uansett, så ender du opp med å være "festbremsen". "Åh, hvorfor så sur da? Vær litt morsom? Så kjedelig du skulle være da!"
Why? Hvorfor skal jeg ikke bli sur når en fremmed drar meg opp - og nærmest angriper min intimsome. Eller når de faktisk tar tak i den hånda der du holder drikken din, så den regelrett faller ut av hånda (og gjerne søler på meg) Hvorfor skal jeg være kjedelig fordi jeg ikke gidder å gnikke kropp med en totalt fremmed (ja, noen gnikker seg også).

Noen mannfolk må virkelig lære seg litt vett. Jeg blir gladelig med på dansegulvet hvis jeg bare ikke blir dratt med ut av det blå!

Anonymous poster hash: 36538...da6
Gjest sophia21
Skrevet

Kan skrive under på at dette skjer ja!

Kjæresten min sa en gang at han er så glad for at jeg heller ikke er glad i å danse, så risikerer han ikke at jeg prøver å tvinge han ut på dansegulvet. Så dette kan tydeligvis gå begge veier.

Nei, jeg kan ikke danse. Og jeg føler meg dum om jeg prøver. Det gir meg ingenting, og hele opplegget med å stå midt på et gulv og gjøre alskens bevegelser og rykninger føles overhodet ikke naturlig for meg.

For all del, jeg synes dans kan være vakkert når det er snakk om ordentlig dans (salsa, tango, son etc, ikke "fylledans"), men jeg har det faktisk mye bedre når jeg kan få sitte i fred og prate med vennene mine. At man ikke prøver å forbrenne flest mulig kalorier betyr ikke at man ikke har det gøy, og jeg skulle ønske de danseglade kunne respektert at folk er forskjellige, og at nei betyr nei.

Men jeg vet faktisk ikke hvem som er mest pågående - menn som vil ha en unnskyldning til å gnikke seg opp etter deg, eller venninner som mener det godt.

Skrevet

Å - det skjer! Er sinnsykt irriterende.

Det meste får man vridd seg unna fra - må bare si i fra tydelig nok (verbalt, eller med kroppen for de som ikke skjønner det) Problemet er bare at uansett, så ender du opp med å være "festbremsen". "Åh, hvorfor så sur da? Vær litt morsom? Så kjedelig du skulle være da!"

Why? Hvorfor skal jeg ikke bli sur når en fremmed drar meg opp - og nærmest angriper min intimsome. Eller når de faktisk tar tak i den hånda der du holder drikken din, så den regelrett faller ut av hånda (og gjerne søler på meg) Hvorfor skal jeg være kjedelig fordi jeg ikke gidder å gnikke kropp med en totalt fremmed (ja, noen gnikker seg også).

Noen mannfolk må virkelig lære seg litt vett. Jeg blir gladelig med på dansegulvet hvis jeg bare ikke blir dratt med ut av det blå!

Anonymous poster hash: 36538...da6

Dette går i aller høyeste grad begge veier. Riktig nok vil ikke en dame ha samme mulighet til å fysisk dra en mann ut på dansegulvet, men det finnes de som er svært pågående. Og vi menn blir og uglesett om vi ikke vil danse... Et nei er et nei om det kommer fra en mann og.

Skrevet

Jeg har ná alltid vaert meget tydelig pá at jeg ikke var interessert eller til og frest NEI til noen nár folk kunne bli altfor irriterendes, eller sá ignorerer jeg hvem som próver á ta kontakt med meg pá danse gulvet.Men ná vet jeg jo heller ikke hvor hardt de holder pá deg, er det damer du snakker om? De burde vel vaere lettere á rive seg lós fra siden du er mann?

Jeg er jo fysisk sterk nok til å rive meg løs, men det er jo begrenset hvor hardhendt man kan være mot noen som bare vil ha deg til å danse. Men spørsmålet er jo egentlig hvordan noen kan tro det er gøy å fysisk tvinge noen til å danse ved å dra dem på dansegulvet og styre bevegelsene dine mens de forteller deg at du ikke må være så kjedelig. For det er jo ikke det at de ønsker å danse med meg, de tror at de gjør meg en tjeneste!

Gjest Malanthor
Skrevet

Må være et tegn på at alderdommen har satt inn at jeg ikke husker noe slikt. Jeg var da visserligen ute en del i mine yngre år, men kan ikke erindre og ha sett noe slikt. :)

Uansett, helt forferdelig. Jeg anbefaler alle som blir utsatt for det og si så hardt ifra at vedkommende som prøver seg aldri gjør det igjen. og ja selfølgelig er det like ille når en kvinne maser som når en mann gjør det.

Gjest pausemusikk
Skrevet

Sånne folk!! Om en gutt gjør det med meg så trykker jeg på noen vonde punkter så de setter seg ned på gulvet, om en jente gjør det med meg så bare drar jeg meg løs og setter meg ned å chiller videre. Vil jeg ikke danse, så vil jeg ikke danse.

Skrevet

Må være et tegn på at alderdommen har satt inn at jeg ikke husker noe slikt. Jeg var da visserligen ute en del i mine yngre år, men kan ikke erindre og ha sett noe slikt. :)

Men da er du kanskje en danser? Det er vi som hater å danse som opplever fenomenet.

Gjest Malanthor
Skrevet

Men da er du kanskje en danser? Det er vi som hater å danse som opplever fenomenet.

Host host. Vil ikke akkorat si det. Var vel på noen rave partys for lenge-lenge (once upon a time) siden. men på vanlige utesteder danset jeg svært sjelden. Nå vil jeg ikke på noen måte pasta at jeg er spesielt attraktiv eller interesang og at jenter hele tiden skulle ha meg til og danse. Det var vel heller sjelden det sjedde. Mente mer at jeg ikke hadde sett noe slikt ovenfor andre. Men men.

By all means, tviler ikke på dere. Høres slitsomt ut. :)

Skrevet

Host host. Vil ikke akkorat si det. Var vel på noen rave partys for lenge-lenge (once upon a time) siden. men på vanlige utesteder danset jeg svært sjelden. Nå vil jeg ikke på noen måte pasta at jeg er spesielt attraktiv eller interesang og at jenter hele tiden skulle ha meg til og danse. Det var vel heller sjelden det sjedde. Mente mer at jeg ikke hadde sett noe slikt ovenfor andre. Men men.

By all means, tviler ikke på dere. Høres slitsomt ut. :)

Jeg er ikke pen eller interessant jeg heller, det er som sagt ikke de som ønsker å danse med meg, men tror at de gjør meg en tjeneste. Og det er jo gjerne noe som skjer på fester gjennom jobb eller noe hvor en luring ønsker at alle skal ha det gøy og det betyr selvsagt dansing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...