Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fersket typen min i å røyke noe som luktet krydret. Røykskyen sto rundt han og han kastet sneipen ifra seg på bakken når han så meg. Og når jeg kom nær han så luktet det søtlig krydret. Når jeg konfronterte han så sier han bare at han tørket av noe rundt munnen fordi han er forkjølt, men det passer ikke med at det var en stor hvit røyksky rundt han før jeg kom nær han. Det er ikke så kaldt her at det er frostrøyk rundt folk ute. Jeg gjentok at jeg så hva som skjedde og hvordan det luktet av han, og fyren bare: "Hva fa.. er det du snakker om? Jeg røkte ikke i det hele tatt! Jeg forstår overhode ikke hvor du får dette ifra!" Jeg gjentar igjen hva jeg så, røyken, sneipen, lukten. Så sier han: " Jeg stod bare og ventet på deg og ikke noe mer. Hva er det som feiler deg?"

Jeg hater løgn og røyk og dette er noe han vet, og allikevel skjer dette. Nå har jeg sagt at det er slutt fordi han tydeligvis tror det er greit å røyke og å fortelle meg løgner.

Hva feiler det egentlig menn som holder på slik?? Tror de at vi kvinner er hjernedøde og hører mer på hva de sier enn å stole på hva vi faktisk ser?!

Anonymous poster hash: de83b...a06
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn forteller kvinner hva dem tror de vil høre og tror kvinner er stokkdumme rett og slett.

Skrevet

og noen kvinner er så stokk dumme at de kjefter og smeller sånn at typen ikke gidder å være ærlig for å slippe å bli behandla som en liten unge. Anonymous poster hash: d8eee...247

• Liker 4
Skrevet

og noen kvinner er så stokk dumme at de kjefter og smeller sånn at typen ikke gidder å være ærlig for å slippe å bli behandla som en liten unge.

Anonymous poster hash: d8eee...247

Den typen som oppfører seg slik pga rettmessig kjefting er ikke en mann. Han er en idiot, intet mer.

• Liker 1
Skrevet

og noen kvinner er så stokk dumme at de kjefter og smeller sånn at typen ikke gidder å være ærlig for å slippe å bli behandla som en liten unge.

Anonymous poster hash: d8eee...247

Vel, det er hvertfall ikke rart at man begynner å kjefte og smelle når man tar typa i fersken med å røyke hasj!
Skrevet

Like greit uten han, når han oppfører seg sånn. !!!

Skrevet

Det er da typen sitt valg om han vil røyke. Hvis du har en slik holdning til det forstår jeg godt at han skjuler det for deg, det ville jeg også gjort.

Skrevet

Det er da typen sitt valg om han vil røyke. Hvis du har en slik holdning til det forstår jeg godt at han skjuler det for deg, det ville jeg også gjort.

Åja? Når han stolt skryter til meg og andre om at han ikke røyker???

• Liker 2
Skrevet (endret)

Åja? Når han stolt skryter til meg og andre om at han ikke røyker???

Ja. Det er jo ikke noen hemmelighet at røyking er ille. For alt du vet skammer han seg bare over det. Røyking er veldig avhengighetsskapende, og min far røykte for eksempel i skjul lenge fordi han ikke klarte å slutte.

Endret av chjon
Skrevet

Drikker han av og til alkohol? Det er enda værre. Men kulturelt er det akseptert.

Anonymous poster hash: 7c814...586

Skrevet

Alkohol er værre, har større skadevirkninger på kroppen, 100% høyere dødelighet. Men at han juger og bortforklarer at han satt å tok seg en liten joint er jo bare idiotisk.

Skrevet

Alkohol er værre, har større skadevirkninger på kroppen, 100% høyere dødelighet. Men at han juger og bortforklarer at han satt å tok seg en liten joint er jo bare idiotisk.

Han er avholdsmann, derfor er det så utrolig latterlig at han røykte hasj og attpåtil løy meg oppi ansiktet.

Skrevet

AHAHA! Drama!!! :popcorn:

Btw. "Alkohol er værre, har større skadevirkninger på kroppen, 100% høyere dødelighet"

Hvordan har du kommet fram til dette?

• Liker 1
Skrevet

Det er vel hans valg om han vil røyke?
Selv om jeg har en samboer som røyker og jeg hater røyklukta osv, tvinger jeg han ikke til å slutte og gjør det ikke slutt pga det. Er vel hans problem om han vil røyke, ikke ditt?!

Skrevet

Det er vel hans valg om han vil røyke?

Selv om jeg har en samboer som røyker og jeg hater røyklukta osv, tvinger jeg han ikke til å slutte og gjør det ikke slutt pga det. Er vel hans problem om han vil røyke, ikke ditt?!

Før vi ble sammen sa jeg at jeg ikke blir sammen med røykere. Han: Men det er jo ikke noe problem for jeg røyker ikke..

Han til alle andre: Nei, jeg røyker ikke! (smiiil)

Han igjen: Nei jeg sluttet for to år siden. (smiiil)

Senere tar jeg han i å røyke hasj. Dette var 3 gang. Jeg har aldri bedt han om å slutte å røyke, jeg ble sammen med en som påsto at han var en ikke røyker. Og jeg hater røyk. Ser du forskjellen? Skal jeg finne meg i slike løgner?

Skrevet

Du må heller få deg en kjærestse som har samme holdninger som deg selv. Nå vet du at typen din synes det er ok å røyke, uansett hva han sier. Ta konsekvensene av det. Å endre hans holdninger er akkurat like håpløst som at han skal endre dine.

Noen menn (og kvinner, sikkert) får dessuten kick av å leke katt og mus/mor og sønn i forhold som skal være likeverdige. De liker at "mamma" blir sint og prøver å ta dem i noe, på en twisted måte. Da er det ikke røykinga, spillegalskapen, flørting med andre eller lyving som egentlig er problemet.

Skrevet

Åh, jeg var sammen med en som ikke likte røyk overhodet. Greit nok det, respekterer slikt. Men så begynte han å nekte meg å røyke, og ''ferska'' han meg, så kunne han være sur i flere dager!
Jeg passet på å ikke røyke før vi skulle treffes, og snek meg en tur ut på kvelden etter han var sovnet. Jeg passet på at han ikke skulle være nødt til å puste inn røyken.
Det er MIN helse. Min kropp. Mine lunger. Det er greit å være bekymret for den andres helse, men ikke i den forstand at man må snike seg rundt for å ta en blås.
Vi gjorde det slutt, og jeg slutta med røyken 1 år etter det :)

Nei, du må bare innse det. Dere har forskjellige verdier.

Anonymous poster hash: fdd83...d6e
Skrevet

Fysj for ei oppførsel!

Ingenting å ta vare på!!

Anonymous poster hash: 11221...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...