Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to uker og jeg er egentlig ikke en sjalu type, men kjæresten min har et par venninner han har veldig god kontakt med, ofte daglig. Dette i seg selv er ikke noe problem, men med hun ene så sender de hverandre hjerter på chatten, sånn som "Hei <3", "Takk<3". Han gjør det selv når jeg sitter i nærheten av han. Jeg vet hun er en god venn og kun en venn, men allikevel syntes jeg det er litt dumt. Jeg føler meg teit for å tenke sånn, han er jo aldeles herlig eller og jeg stoler på han, men jeg kan ikke noe for det. Vil liksom at sånne ting skal være resvert for meg. Flere som tenker sånn?

PS: Jeg er forresten ikke 16 år, men 21 og jeg føler meg teit for å tenke sånn...

Anonymous poster hash: c8255...d42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt sjalu selv!

En kompis av meg døde nylig og da avsluttet jeg noen setninger med hjerter på Facebook siden hans. Samboeren min fortalte meg at han ikke likte det og jeg forstod det jo, men fortalte at jeg skrev hjerter fordi han er død. Det er det folk ofte gjør når de har mistet noen og skriver til dem på Facebook siden deres, jeg hadde gjort det samme om det var ei venninne. MEN jeg hadde aldri skrevet hjerte hvis denne kompisen min fortsatt levde og det gjør jeg heller ikke til andre gutter, det syntes jeg blir respektløst. Uansett hvor gode venner det er.

Begynn å skriv hjerte til dine kompiser og se om du får en reaksjon?

Skrevet

Vær nå glad han gjør det selv om du sitter i nærheten av ham, det tyder jo bare på at det ikke ligger noe romantisk bak hjertene. Jeg sender titt og ofte hjerter til flere kompiser, mest fordi de alltid har gjort det til meg og det bare faller meg naturlig. Ligger aldri noe mer enn vennskap bak dem ihvertfall :rolleyes:

Skrevet

Så det er bedre med #yoloswag dank weed 420 blaze ot

Skrevet

Begynn å skriv hjerte til dine kompiser og se om du får en reaksjon?

Hvis min kjæreste hadde prøvd å straffe meg, eller å få frem et poeng på denne måten, hadde det vært kort vei til døra.

Anonymous poster hash: 22b5a...eda

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...