AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Jeg er 28 han er 39. Han har en hobby som til tider fører med seg en del festing. Han har flere ex-flørter (k.... venninner) som også deler denne hobbyen og som ofte kommer på festene. To av disse er fremdeles interessert i kjæresten min. De "henger" litt på han når vi møter på de, susser han på kinnet, er flørtete.. jeg synes det er respektløst og blir ukomfortabel med det. I kveld var det fest igjen. Det var 3 damer på festen som han har hatt sex med. Hun ene sto å klemte han flere ganger og ga han kyss på kinnet når hun så han.. Jeg dro hjem nå, jeg er sliten og orker ikke å holde på så lenge, når de har disse type festene som det var i kveld, så varer de til hvertfall fem-seks om morgenen. Men jeg sitter nå hjemme med en ekkel følelse. Han er der med alle disse tre hvor to er interessert i han, og garantert vil prøve seg på han når de merker at jeg har gått. Det er masse alkohol og lang festing. Vi har avtalt at jeg skal hente han klokken fem i morgen tidlig HVIS festen er ferdig da... Jeg stoler jo egentlig på han, men synes allikevel det er ubehagelig. Jeg vil være i et forhold hvor vi ikke trenger å omgås ex-damer. Og hvertfall ikke hvis det er damer som ikke er ferdige med han. Hvordan hadde dere følt dette? Anonymous poster hash: cba89...876
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg føler med deg, sitter ogdå hjemme trist og sjalu, akurat gått hjem og kjæresten er fortsatt på festen. Jeg hadde også blitt sjalu og usikker i din situasjon, og jeg synes også det er respektløst at kjæresten din godtar denne oppførselen fra ekser, særlig som fortsatt er intresert. klem til deg Anonymous poster hash: 8bfe0...4b0
Gjest Chloe87 Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Hvis jeg hadde vært han så hadde jeg sagt klart ifra om at nå må de slutte, han er opptatt og sammen med deg! Hvis han ikke sier ifra til dem så syntes jeg det sier sitt om han. Jeg hadde aldri tillatt meg selv å la min kjæreste gå gjennom noe slikt. Syntes forresten at du er kjempesnill kjæreste som skal hente kjæresten din på fest 5 om morgenen!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Han burde vise de damene hvor skapet står. vis ikke så liker han det for godt og er ikke noe å samle på i det lange løp- Anonymous poster hash: 3a692...c16 1
helloworld Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Still noen krav, det er ikke bra å gå på akkord med egne behov og følelser. Kan det være at du er redd for å miste han hvis du gjør det? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Utrolig respektløst at han ikke gir beskjed om at han er opptatt! Ikke rart at du sitter igjen med en uggen følelse Anonymous poster hash: b5516...c69 1
kuda Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Huff, dette hørtes ikke greit ut. Stor klem til deg, og du virker som en god kjæreste som har tilbudt deg å hente han såpass tidlig om morgenen! Tror det beste her er å snakke med kjæresten din. Hvis han ikke viser klart og tydelig ovenfor både deg og sine eks-partnere at det er DEG han er sammen med, så er han kanskje ikke så mye å spare på...? Hvis dette virkelig plager deg synes jeg faktisk han kan ofre disse festene for din skyld.
Lagbugdc Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 39år og oppføre seg som 20åring, for en taper ass. 3
Gjest Elseby13 Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Du har min fulle sympati, jeg hadde også blitt såret. Men vet fyren at hans oppførsel er respektløs? Selv om han er snart 40, kan det hende at du må gi ham det med teskje. En annen tanke som slo meg er at han kanskje behandler deg slik fordi du er så ung? En nedlatende holdning fordi han har aldersforsprang??
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Hm. Jeg trodde det var slik at damer ønsker seg ti år eldre menn, nettopp fordi de er så "erfarne"? Eller vent. Det er MENNENE som mener at damer ønsker seg ti år eldre menn av denne årsaken. Sånn var det, ja.
Fru Skribent Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Det at du henter han klokka fem om morgenen, er nok en av mange grunner til at du er hans utvalgte.. Er sikker på at du gjør mange andre fine ting for han også.. Selvsikkerheten din skal ligge i det at ingen er som deg, du er helt unik..
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Jeg er 28 han er 39. Han har en hobby som til tider fører med seg en del festing. Han har flere ex-flørter (k.... venninner) som også deler denne hobbyen og som ofte kommer på festene. To av disse er fremdeles interessert i kjæresten min. De "henger" litt på han når vi møter på de, susser han på kinnet, er flørtete.. jeg synes det er respektløst og blir ukomfortabel med det. I kveld var det fest igjen. Det var 3 damer på festen som han har hatt sex med. Hun ene sto å klemte han flere ganger og ga han kyss på kinnet når hun så han.. Jeg dro hjem nå, jeg er sliten og orker ikke å holde på så lenge, når de har disse type festene som det var i kveld, så varer de til hvertfall fem-seks om morgenen. Men jeg sitter nå hjemme med en ekkel følelse. Han er der med alle disse tre hvor to er interessert i han, og garantert vil prøve seg på han når de merker at jeg har gått. Det er masse alkohol og lang festing. Vi har avtalt at jeg skal hente han klokken fem i morgen tidlig HVIS festen er ferdig da... Jeg stoler jo egentlig på han, men synes allikevel det er ubehagelig. Jeg vil være i et forhold hvor vi ikke trenger å omgås ex-damer. Og hvertfall ikke hvis det er damer som ikke er ferdige med han. Hvordan hadde dere følt dette? Anonymous poster hash: cba89...876 Kjære deg Dette er overhodet ikke bra. Slik jeg leser det har du allerede funnet deg i for mye. Kom deg ut av forholdet og finn en som respekterer deg 100% og som er ferdig med x'er en gang for alle og kanskje litt ferdig med festing. Dette med han vil slite deg ut på sikt. Ta grep nå. Svært få av oss som leser dette hadde likt at typen vår hadde holdt på slik. Jeg hadde hvertfall ikke det. Da hadde det blitt kroken på døra. Det er mange flotte, snille, greie og ikke minst tamme menn der ute. Stor klem fra meg. Anonymous poster hash: ee57c...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå