Gå til innhold

knærne mine knirker....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva er d som er galt med knærne mine?? De knekker og knirker, når jeg skal trene f.eks knebøy, sykle el.l.. utrolig irriterende, ikke så vondt, litt av og til.. Skjønner ikke hva det kan være.. overbelastning? Trener ikke mye, men har lyst til å begynne, men er det lurt å drive med trening som belaster knærne.. Jeg er bare 21 år, så kan ikke være slitasjeskader vel?

knirker også litt i skuldrene av og til. Hva er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Dette er da normalt...Har samme problemet....Hver gang jeg rører meg så "knekker" det en eller annen plass....

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har knirket i skuldrene mine også i mange år.

Jeg er 24 år og aner heller ikke hva det kommer av, muligens tørre ledd har mamma foreslått......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1111

Tror det er ganske så normalt jeg. her knekker det også - i alle deler av kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja, det er vanlig at det knekker her og der, det har det alltid gjort, men nå knirker det, skikkelig knirk knirk og det gjør litt vondt.. det er ikke så normalt tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
ja' date=' det er vanlig at det knekker her og der, det har det alltid gjort, men nå knirker det, skikkelig knirk knirk og det gjør litt vondt.. det er ikke så normalt tror jeg..[/quote']

Kjeven min knekker av og til når jeg spiser....Det gjør vondt :evil: , men tror ikke det er så mye jeg kan gjøre....(annet enn kanskje slutte å spise....)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...