Gå til innhold

Finne en mann i Oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal man treffe menn i Oslo?

Jeg er 20 år (jente), jobber på et ungdommeligsted og ser ikke på menn på byen som seriøse kandidater.

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 84350...4b6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme som meg,vurdere å henge deg.

Eller så får du bare lage profil på sukker eller håpe på at en eller annen PUA tar kontakt i kaffekøen..."jasså,du drikker cappuccino?...."

• Liker 3
Skrevet

Finn en hobby du har, fks matlaging. Meld deg på kurs også har du det gøy samtidig som du har muligheten til å treffe en potensiell partner! Eller bli kjent med andre jenter der som har en singel venn eller to! :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor skal man treffe menn i Oslo?

Jeg er 20 år (jente), jobber på et ungdommeligsted og ser ikke på menn på byen som seriøse kandidater.

Hva skal jeg gjøre?

Begynne å studere feks.

Anonymous poster hash: dd520...d32

Skrevet

Studier er vel normalt en god møteplass, uten at jeg vil anbefale deg å begynne å studere bare for å møte potensielle kjærester. Men vi finnes, vi hyggelige Oslo-menn i passende alder, og mange av oss lurer på det samme som deg :)

Anonymous poster hash: 90154...e82
Skrevet

Studier er vel normalt en god møteplass, uten at jeg vil anbefale deg å begynne å studere bare for å møte potensielle kjærester. Men vi finnes, vi hyggelige Oslo-menn i passende alder, og mange av oss lurer på det samme som deg :)

Anonymous poster hash: 90154...e82

Begynner å studere til neste år, men jeg vil prøve meg på kjærligheten nå. Jeg vet at dere finnes, men det er ikke så lett å komme i kontakt med dere :laugh: ts

Skrevet

men det er ikke så lett å komme i kontakt med dere :laugh: ts

Samme kan jeg si til dere jenter. :) :)

Anonymous poster hash: 41923...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...