LaToya Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Er det mulig å skaffe seg domene navn gratis ? Evt hvor får jeg domenenavn billigst ? ( ønsker med .net )
jordbær Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Eneste gratisdomenet jeg vet om er .tk Tja... Ellers er vel ikke prisene så forskjellige på det med å registrere et domene. Kommer litt an på om du skal ha det hostet, eller om du hoster selv osv.. http://www.activeisp.no/
Crazee Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Domeneprisar varierar ein del, så det lønnar seg nok å kikke litt rundt. (Trur det var godaddy som var nemnd her for ikkje så lenge sidan, som ein av dei rimelegaste registrarane.) Gratisdomene - spørsmålet då er kven som står som eigar av domenenamnet... Men det er ikkje så stor investering; du slepp unna med nokre tiarar i året dei rimelegaste plassane.
Serenity Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 .tk er i alle fall ikke å anbefale, om det er aldri så gratis. Litt av poenget med å ha mitt eget domene må vel være at siden faktisk ligger på det domenet, .tk er bare redirect. Dessuten er de treige, veldig treige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå