AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Hvilke votter er best til ettåringer i barnehagen? Krav: -holder henda varme -sitter godt på -god gripeevne for små hender Anonymous poster hash: e779c...266
absinthia Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Hjemmestrikkede tovede ullvotter med god passform er det beste og holder også varmen når de er våte, så det er bare å begynne å strikke.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Jeg likte de fra reima, de har glidelås på siden så man lett kan plassere hånden med tommel på riktig plass. Ellers er strikka votter og veldig greit! Anonymous poster hash: 56197...5c1
Sol79 Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Jeg liker også de fra Reima. Har også et par fra Isbjørn of Sweden som jeg liker godt.
Britt Banditt Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Enig i de fra reima. Veldig kjekt med glidelås på siden.
Miss moneypenny Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Vi har de fra Reima, også har vi ullvotter fra troll
Gjest pysepusen Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Strikka votter, eller fra Reima eller Hestra.
Tordensky Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Vi har de fra Reima også, men bhg etterspurte noen litt tynnere til mer hverdagsbruk. Vi har noen tynne ullvotter fra NameIt men syns ikke de henger bra eller har god gripeevne. Småen hater dem :-P Brotet er litt trangt så de ender liksom opp med å skli av... Så jeg følger med på denne og plukker opp tips!
charactouy Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Hjemmestrikk med ekstra lang vrangbord så de går litt opp over armene.
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Vi har de fra Reima også, men bhg etterspurte noen litt tynnere til mer hverdagsbruk. Vi har noen tynne ullvotter fra NameIt men syns ikke de henger bra eller har god gripeevne. Småen hater dem :-P Brotet er litt trangt så de ender liksom opp med å skli av... Så jeg følger med på denne og plukker opp tips! Jenta vår liker de tynne fra Polarn O. Pyret. De er ikke de varmeste, men de henger klistret på små hender og hun klarer å leke som hun vil med dem på.
Gjest Magdalene Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Hjemmestrikk med ekstra lang vrangbord så de går litt opp over armene. Signerer! De eller Hestra.
Tordensky Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Jenta vår liker de tynne fra Polarn O. Pyret. De er ikke de varmeste, men de henger klistret på små hender og hun klarer å leke som hun vil med dem på. Disse? http://www.polarnopyret.no/babyklaer-0-2/luer-votter-skjerf-til-baby/votter-ull-baby.html
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Disse? http://www.polarnopyret.no/babyklaer-0-2/luer-votter-skjerf-til-baby/votter-ull-baby.html Vi har de stripete i bomull, men det ser ut som at dette er samme fasong.
Ulrikke Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Ville sagt Reima, Hestra eller Polarn o Pyret! De med glidelås er veldig kjekke for å få plassert tommelen, men noen ettåringer har enklere for å få plassert tommelen riktig, og da er det kjekt når de er litt lengre oppover armen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå