Gå til innhold

Har tapeexstension fra hendrix hair og er så skuffa..

Anbefalte innlegg

Har nå hairextension fra hendrix hair - er jo så mange bloggere som har skrytt så mye om hvor fantastik dette håret er. Brukte altså 8000 kr på dette og er så skuffa over resultatet.. Det blander seg slett ikke inn i mitt eget hår slik som frisøren lovte - tvert om! Mitt eget hår legger seg oppå extensionhåret uansett hva jeg gjør av styling, produkter og rettetang.. Det ser bare så sykt fake ut. Har hatt det i 6 uker nå, og det blir ikke bra uansett hva jeg gjør..

Noen som evnt kan gi meg noen gode tips ifht å få blendet mitt eget hår slik at det ikke ligger sånn på toppen av det andre håret? Ser jo unektelig teit ut når mitt eget hår går ned til skuldrene og extensionhåret er mye lenger.

Skulle aldrig latt meg påvirke av sponede bloggere og den hypa hendrix salong stilen.. Hvis de frisørene er så jævla dyktige burde de sagt at resultatet ikke ville bli bra istedenfor å bare kjøre på..

Anonymous poster hash: 01a11...283

Fortsetter under...

Kanskje du burde klage? Kjipt å ha brukt så mye penger på noe som ble helt mislykket. Selv kjøper jeg aldri noe de anbefaler, eller rettere sagt - kjøper ting uavhengig av hva bloggerne sier. Stoler ikke på kjøpte meninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...