Gå til innhold

Skobutikker i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter passe hysterisk etter vinter sko, og har vært innom alle skobutikkene jeg klarer å oppdrive her jeg bor(og jeg bor i en stor by!), og de jeg vet om på nettet. Noen som har forslag til skobutikker, både innenlands og utenlands? Betaler gjerne litt for kvalitet, vil ikke ha vintersko som ikke tåler snø flere ganger:P

Anonymous poster hash: 7bc48...0e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type sko er du ute etter? Jeg er utrolig fornøyd med Puma sine vintersko, de er vanntette, varme og gode. Mine har jeg nå hatt i fem sesonger, og de er fortsatt ikke slitt :) Fås både i joggesko-stil, boots og støvletter med lav eller høy hæl. Selges som regel i sportsbutikker.

Anonymous poster hash: ebc50...3ba
Skrevet

Hva slags type sko er du ute etter? Jeg er utrolig fornøyd med Puma sine vintersko, de er vanntette, varme og gode. Mine har jeg nå hatt i fem sesonger, og de er fortsatt ikke slitt :) Fås både i joggesko-stil, boots og støvletter med lav eller høy hæl. Selges som regel i sportsbutikker.

Anonymous poster hash: ebc50...3ba

Ønsker ankelboots, de må være flate, eller tilnærmet flate og ha skikkelig spor/mønster under sålen så jeg ikke knekker nakken om jeg tråkker på et snøflak. Det jeg plages mest med er at de er så vide i skaftet! Hva er greia med det, man får jo snø oppi der:P Vil bare ha et par ankelboots som er greie å gå i og som kan funke både til skjørt og bukser:P Jeg er ferdig med å vakle rundt på heler og å skli rundt på snøen fordi de ikke har skikkelig såle!:P

Skrevet

Ønsker ankelboots, de må være flate, eller tilnærmet flate og ha skikkelig spor/mønster under sålen så jeg ikke knekker nakken om jeg tråkker på et snøflak. Det jeg plages mest med er at de er så vide i skaftet! Hva er greia med det, man får jo snø oppi der:P Vil bare ha et par ankelboots som er greie å gå i og som kan funke både til skjørt og bukser:P Jeg er ferdig med å vakle rundt på heler og å skli rundt på snøen fordi de ikke har skikkelig såle!:P

Jeg kjøpte nettopp et par på shoeday! De er foret, og de er smale i ankelen slik at man kan bruke dem til skjørt. Også kostet de 499,- :)

Anonymous poster hash: baafd...c3b

Skrevet

Kan du linke meg til dem?:) Har vært på shoeday men fant ikke noe, men kan jo ha oversett noe^^,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...