Gjest chjon Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg er i et langdistanseforhold, og kjæresten min bor 5-6 timer unna med bussen. Vi har omtrent daglig kontakt gjennom sms, snapchat eller skype, og jeg liker å glede han og kanskje tease han litt ved å sende ham undertøysbilder etc. på snapchat. Han syns det er veldig gøy, men noen ganger maser han mye om å få flere, etc. Selv om jeg syns det er gøy å sende ham bilder, føler jeg meg litt som en nikkedukke om jeg ALLTID gir etter og bøyer meg for ønsket, og jeg lurer på om jeg i noen tilfeller burde være litt "hard to get" og si nei?
spinnwild Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Ja, han har bare godt av å ikke få hver gang han vil ha. Det kan også bli kjedelig for deg om du føler deg tvunget til å sende. Men det kan også være deilig og bare gi fra seg kontrollen og ta imot og følge kommando. Eventuelt gi han oppgaver som må utføres før han mottar nytt bilde. Du må nok bare kjenne på det selv, men utfra teksten din høres det ut som du ønsker å si nei innimellom for å ha litt kontroll selv. Så gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå