Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #1 Del Skrevet 6. mai 2004 Bruker dere solkrem i solarium? jeg mener "orntli" med høy solfaktor? Og har noen tips til hvordan bli brun i ansiktet, jeg blir kjempebrun på kroppen i forhold til ansiktet... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2004 #2 Del Skrevet 6. mai 2004 Du skal ikke bruke vanlig solkrem i solarium. Strålesammensetningen der er en annen enn i vanlig sol, og en solkrem er derfor til liten nytte. Hva med å bruke selvbruningskrem i ansiktet??? Så unngår du i tillegg pigmentflekker og rynkete hud.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #3 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvordan er det med ansiktssola der du bruner deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2004 #4 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg tar lite solarium, og hvis jeg tar, dekker jeg som oftest til ansiktet, for heller å bruke selvbruner der. Jeg bruker en krem med fruktsyrer pga tørr hud, og derfor bør jeg holde meg unna UV-stråling; jeg kan bli stygt brent ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilly Skrevet 6. mai 2004 #5 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva slags krem bør man bruke i solarium da? Har alltid trodd at solkrem var greit jeg...Og hvis jeg ikke smør meg med faktor, minst 12, så får jeg skikkelig soleksem... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 Du får kjøpt kremer beregnet på solarium hos mange solstudio. Jeg bruker litt vanlig solkrem i tillegg (på brystet). Jeg unngår i alle fall å bli brent da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå