Gå til innhold

Far til mitt barn er en lystløgner og lyger om meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer med grove usannheter om meg, og han blir desverre trodd fordi han er veldig manipulerende.

Skolen tror på han, og jeg føler jeg blir forhåndsdømt.

Er det noen som har gode råd?

Anonymous poster hash: 861a2...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ut som en forferdelig situasjon.. du kan jo kanskje kontakte skolen selv og motbevise det han sier... men viktigst er at du hever hodet og ikke tar deg nær av det han sier. virker som en sjuk person. hvem gjør slikt ! ?

Skrevet

Hvorfor fikk du barn med en lystløgner?

Anonymous poster hash: 928f6...647

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor fikk du barn med en lystløgner?

Det nytter liksom ikke å komme mer med "det burde du tenkt på før, din dumming". Har du ikke noe bedre å si, så kan du vel holde deg for god til å skrive noe.

Anonymous poster hash: 88e99...229

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror på ærlighet. Og jeg tror på å snakke om seg selv og ikke andre.

Gå til skolen og si at du har mistanke om at de kan ha fått tilbakemeldinger rundt deg som ikke er riktig. Fortell dem din historie.

Og finn noen du kan kjefte på før du går til skolen, få følelsene ut i forkant, så du kan holde deg nøytral når du er der. IKKE snakk dritt om far (da er du ikke bedre enn ham), ikke fortell hvem som har fortalt deg om dette eller hva han har gjort før. Snakk bare om deg selv.

• Liker 2
Skrevet

Helt enig med de over.ta et møte med skolen.forklar de hvorfor.

Jeg har akkurat det samme styret.å jeg satte meg ned med læreren hans.å fortelte min historie. Det hjalp til meg

Skrevet

Dessverre ikke annet du kan gjøre enn å heve deg over det.

Min x var også slik- og la flere ganger inn bekymringsmeldinger til BV, under en en slik samtale prøvde jeg og forklare kuratoren ( alltid ny hvergang) at dette var løgn, da smalt hun i bordet og lurte på om jeg var helt gal: " den pene velkledde kjekke mannen kunne da ikke sitte der å lyve direkte til henne,nei det trodde hun ikke på". Jeg hadde en stor perm fylt med brev etc fra tidligere..som beviste det jeg sa.

Heldigvis samlet hun oss begge til ett møte- etter 5 minutter kastet hun han ut.. da forsto hun at jeg hadde rett.

Det er veldig slitsom med slike x' for de er utrolig flinke og blir alltid trodd, du kan selvsagt ta en prat med skolen,- men sørg for at de ryktene han setter ut om deg-kan motbevises. Barnet møter selvsagt alltid i tide- alltid ren og velstelt, med matpakke, og leksene gjort, etc..

Skrevet

Det kan like gjerne være du som er en løgner.

Det kan også være at du faktisk er blind for at du ikke får til ting så godt som du tror og at faren er bekymret. Men istedet for å ta imot hjelp og se dine egne feil så angriper du han og kaller han en løgner.

Anonymous poster hash: 8ea6e...daf
Skrevet

Det nytter liksom ikke å komme mer med "det burde du tenkt på før, din dumming". Har du ikke noe bedre å si, så kan du vel holde deg for god til å skrive noe. Anonymous poster hash: 88e99...229

Skjønner du ikke det at en lystløgner lyver om stort sett ALT??

Og er veldig lett å gjennomskue?

Dersom man lyver om 2-3 ting, er man ikke en lystløgner. Lystløgnere lyver hele tiden, om småting. For eksempel hvem de kjenner / hva de gjorde i hega osv, derfor lurer jeg på hvorfor trådstarter (som garantert hadde gjennomskuet mannen som lystløgner og ikke kjærestemateriale, spesielt ikke farsmateriale) fikk et barn med en mann som lyver om det meste.

Var det one night stand, så hun ikke kjente mannen før i ettertid, og så viste det seg at han er en lystløgner?

For hvis man med viten og vilje blir sammen med, og får barn med, en lystløgner, synes jeg ikke synd på de,. Det må de bare se komme, oppi alke andre løgner.

Dersom mannen IKKE er en lystløgner, bare lyver om dama, så er det en helt annen situasjon, og da burde TS rydde opp indet og beklage for feilopplysningen! ;)

Skrevet

Det er vanlig at folk som ikke ser sine egne feil kaller andre for løgnere.

Denne visa har jeg hørt før.

Enig med anonym over her. Ordet lystløgner er like forslitt som psykopat.

Skrevet (endret)

Dersom man lyver om 2-3 ting, er man ikke en lystløgner. Lystløgnere lyver hele tiden, om småting. For eksempel hvem de kjenner / hva de gjorde i hega osv, derfor lurer jeg på hvorfor trådstarter (som garantert hadde gjennomskuet mannen som lystløgner og ikke kjærestemateriale, spesielt ikke farsmateriale) fikk et barn med en mann som lyver om det meste.

Var det one night stand, så hun ikke kjente mannen før i ettertid, og så viste det seg at han er en lystløgner?

For hvis man med viten og vilje blir sammen med, og får barn med, en lystløgner, synes jeg ikke synd på de,. Det må de bare se komme, oppi alke andre løgner.

Dersom mannen IKKE er en lystløgner, bare lyver om dama, så er det en helt annen situasjon, og da burde TS rydde opp indet og beklage for feilopplysningen! ;)

Endret av christin
Skrevet

Han er en lystløgner.

Skrevet

Åkei, hvis du sier det så...

Skrevet

Jeg tror på ærlighet. Og jeg tror på å snakke om seg selv og ikke andre.

Gå til skolen og si at du har mistanke om at de kan ha fått tilbakemeldinger rundt deg som ikke er riktig. Fortell dem din historie.

Og finn noen du kan kjefte på før du går til skolen, få følelsene ut i forkant, så du kan holde deg nøytral når du er der. IKKE snakk dritt om far (da er du ikke bedre enn ham), ikke fortell hvem som har fortalt deg om dette eller hva han har gjort før. Snakk bare om deg selv.

Helt enig med Sissan1. :)

Det er vanlig med konflikter mellom skilte foreldre/ foreldre som lever hver for seg, selv om det kanskje ikke alltid er så ekstremt som i ditt tilfelle. Lærere er vant til å håndtere slikt, men dersom de har fått signaler om at noe er galt fra far, kommer de sannsynligvis til å følge veldig godt med på alle signaler som tyder på at noe er galt. Jeg synes du skal følge forslaget til Sissan, og snakke med skolen, helst på en rolig måte, uten å beskylde noen. Jeg skjønner hvis dette er vanskelig, men det var et meget godt råd.

I tillegg synes jeg du bør være ekstra påpasselig med at barnet er velstelt og presis i den nærmeste framtid. Det er selvfølgelig urettferdig at du må ta slike hensyn, men jeg antar at en lærer som har mottatt negative opplysninger vil være ekstra oppmerksom, også på slike "småting".

Hvorfor du har valgt å få barn med denne mannen er etter min mening irrelevant for problemstillingen, jeg synes du kan ignorere de innleggende med god samvittighet. Ønsker deg alt godt, oppdater oss gjerne på hvordan det går med deg! :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor TS skal beklage noe som helst. Hun har ikke identifisert faren, og dermed ikke beskyldt ham direkte. Vi vet ingenting om forholdet deres forøvrig. En lystløgner kan være vanskelig å oppdage dersom man har et tillitsforhold til vedkommende.

Hun trenger heller ikke å forklare oss eller noen andre hvorfor hun fikk barn med denne mannen, med mindre hun selv vil.

Å insinuere at TS bør ha dårlig samvittighet eller selv er skyld i situasjonen gjør ingenting bedre. Hva slags motivasjon har du egentlig for å skrive slike innlegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...