AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Ble informert om ELF, altså Eyeslipsface.co.uk Noen som har kjøpt derfra før? Er sminken bra? Var så billige priser så syntes det virket litt fishy bare... Anonymous poster hash: 10b2f...e1c
Britt Banditt Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Har bestilt fra iherb, de har elf der. Tror faktisk det er enda billigere på iherb Jeg er fornøyd med det jeg har testet i hvert fall (en stift som kan brukes som blush/som øyenskygge, jumbo eyepencil, pudder, neglelakker, øyeskygger, eyeliner).
FrøkenChristina Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Jeg har bestilt der ifra.. og må si jeg synes at frakttiden er fryktelig lang.. enda ikke fått varene mine, men har prøvd noen av produktene tidligere og det kommer veldig an på hva man kjøper! Men er veldig bra iforhold til pris!
Britt Banditt Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Iherb var/er utsolgt for mye, men de har i hvert fall ikke så lang forskrift (jeg får alltid mine etter 7-10 dager, og jeg har bestilt over 20 pakker ).
fiddlesticks Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Ja. Halver h&m kvalitet og du har elf. Du får jo sminken du har kjøpt, er ikke fishy sånn sett, men liker du børster som legger IGJEN hår i trynet ditt? Og foundations som lukter rett og slett toxic? Når det gjelder det du putter på huden din, så har det veldig mye å si om hvordan du eldes.. Iallefall invester i baseprodukter, og heller kjøp øyenskygger/eyelinere/leppe sminke fra elf hvis det frister ^^ 1
Santflows Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Sminken er helt grei, men er mye mer verdt å kjøpe er produkt som faktisk er bra og som du kan ha lenge enn et dårlig fordi det kun er billig. Jeg skal ihvertfall ikke kjøpe derifra igjen.
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Kjøpte primer derfra en gang. Var fornøyd bare et par dager, da gikk pumpa i stykker og jeg måtte i stedet pirke ut produktet med en q-tips. Lysten til å kjøpe noe mer fra e.l.f. forsvant. Når noe er så billig, så må det spares inn på noe, i dette tilfellet emballasjen. Hvis den hadde holdt samme kvalitet som innholdet, er det godt mulig jeg hadde kjøpt mer. Innpakninger må ikke bestandig være fancy, men de skal i det minste fungere.
FantasDick Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Jeg er fornøyd med alle produktene mine fra e.l.f, men jeg kjøper ikke foundations eller produkter som ligger på ansiktshuden (bortsett fra bronzeren, den er kjempegod!). 2
Gjest Tigress Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Eg ventar på pakka mi, ho ble sendt førre veke, håpar ho kjem snart. Eg har høyrt mykje vent om eit par av produkta, mellom anna skal den augebrynspenna med highlighter vere bra, det same gjeld augebrynsvaksen. Den siste reknast som ein dupe av Bobbi Brown sin augebrynsvaks, og det er jo ikkje verst.
Sitronmelis Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg elsker Eyebrow kitet Men leveringstiden er fryktelig lang.. Noe den ikke var før :/
Amanda C. Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Har kjøpt: Mascara - dårlig Transparant pudder- helt greit men jeg har hørt at eyebrow kitet er veldig bra, så tror jeg skal prøve ut det
Gjest crazycatlady Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Syns generelt elf virker som temmelig jalla greier, men har aldri bestilt derfra. Lyst til å prøve eyebrowkitet folk skryter sånn av da. Og kanskje noen lipglosser? Foundation derfra tør jeg ikke prøve.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 De har helt fantastiske liplinere!Anonymous poster hash: 7ee7d...c33
Nerine_ Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Jeg har lest at den nye øyenskygge primeren er bra, noen om vet om det stemmer?
FantasDick Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 Jeg har lest at den nye øyenskygge primeren er bra, noen om vet om det stemmer? Vet ikke hvilken som er "den nye", men jeg har i alle fall kjøpt denne et par ganger og kommer til å fortsette med den. Den er kjempegod!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #16 Skrevet 11. november 2013 Jeg kjøpte en hel haug greier derfra en gang. Neglelakken var ok om du har en god over- og underlakk fra før. Sminke skal jeg aldri kjøpe derfra igjen. Rennende øyne og hud som klødde er ikke noe jeg vil ha igjen. Man får virkelig følelsen av at det er noe billig dritt med en gang man ser produktene "live". Rett i søpla. Anonymous poster hash: c3318...f1e
Mermaid Blues Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 Bestilte en pakke med endel forskjellig fra ELF i våres for å teste, ikke særlig imponert egentlig. Noen av øyenskyggene er ok, men de fleste er fargesvake og funker ikke uten primer og kremskygge under. Børsteshampooen funka fint, og til den prisen er den absolutt grei nok. Børstene var heller ikke så dumme, men jeg forventer ikke at de skal vare særlig lenge.
Fuglen Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Jeg har kjøpt en kombinert concealer og highlighter, den fungerer overraskende bra! Men har også prøvd renseserviettene, og da sved det i ansiktet. Så de kastet jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #19 Skrevet 13. november 2013 Mineralpudderet er helt fantastisk. Ikke fettete slik som bareminerals for komb. hud/fet hud, og jeg reagerer heller ikke på den så den er ganske mild. Mineral blushen er også kjempefin og veldig lett. Har prøvd eyelinere og mye annet som jeg ikke likte, men mineralpudderet synes jeg, som sagt, er helt perfekt. Får veldig rød og irritert hud av pudderet fra bareminerals og glominerals, så det er vel igrunnen smak og behag hvilke produkter en tåler og liker best. Anonymous poster hash: 6e19c...55b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #20 Skrevet 18. november 2013 Har prøvd mye forskjellig sminke fra Elf, men har bestemt meg for å bare holde meg til de dyrere merkene som jeg har mye av fra før. Mitt favorittprodukt fra Elf er studio translucent matifying powder, det er kjempebra om man er på utikk etter et lett pudder! Eneste som er litt dumt er at man når bunnen veldig fort på det, men for 35 kr eller noe sånt er ikke det egentlig noe problem. Anonymous poster hash: b86bf...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå