Gå til innhold

gå opp en str på bleier nattetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker coop sine bleier og har aldri hatt lekkasje på over 1år. Siste 3netter har det vært lekkasje i løpet av natten...bør vi gå opp en str på natten? Bleiene er ikke for små og ingen lekkasjer på dagen.....

Anonymous poster hash: 7260d...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi måtte det en periode. Mye tissing om natta og spesielt på morgenkvisten. Brukte også uoandgo på dagen og vanlig på natta lenge.

Skrevet

Vi bruker en størrelse større på natt enn på dag.

Skrevet

Men sitter en størrelse opp bra nok da?

Mini bruker 5 nå, men er "bare" 12kg, altsåhhelt i nedre del av vektklasse for 5. Likevel har det rent over et par netter nå.

Ikke TS, altså. Bare noen med samme problem.

Skrevet

Bruker du bleier med tape og ikke trusebleier, kan de fint strammes inn. Vi brukte alltid vesentlig høyere vektklasse enn faktisk vekt på ungen.

Skrevet

Vi har akkurat gått opp en størrelse, vesentlig mindre lekkasjer :)

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden helt (sorry TS!), men.. her hjalp ikke en størrelse opp.

Leser at enkelte skifter bleie i løpet av natta, men min sover ikke tungt nok til at jeg vet om jeg tør det.. Finnes det andre typer bleier som holder mer?

Skrevet

Nu säger du inte hur gammalt barnet är.

VI fick sluta med välling på kvällen, och begränsa drickandet innan sängdags för att minska kisset när vår son var 3-4?

De blöjor som passade bäst höll inte mängden vätska, och en storlek större så satt de inte så bra, det blev läckage vid sidan eller på toppen. Vi provade olika märken men ledsnade på att byta lakan och kisslakan 3 gånger i veckan, då var det bättre att försöka få honom torr på natten. Då såg vi till att vi tog upp honom för att kissa innan vi gick och la oss. Det fungerade ganska bra - bättre än läckande blöjor i alla fall

Skrevet

Min er 16 måneder og vi har ikke begynt med pottetrening ennå. Kanskje vi burde? Ofte er bleia vi skifter rett før leggetid helt tørr.

Han får en flaske med melk før leggetid, men denne kan selvsagt gis på et tidligere tidspunkt.

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden helt (sorry TS!), men.. her hjalp ikke en størrelse opp.

Leser at enkelte skifter bleie i løpet av natta, men min sover ikke tungt nok til at jeg vet om jeg tør det.. Finnes det andre typer bleier som holder mer?

Bruker libero comfort fit, null lekkasje og bleia er rimelig tung når han våkner så hadde vi brukt samme str som på dagtid hadde det nok lekket. Så mitt råd er absolutt å gå opp en str på natten, og libero er bare best ;-)

Skrevet

Skift bleie på ungen før du legger deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...