Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han vite alt om meg? Hvilket skole jeg har gått på, karakterene mine,hvem jeg henger med, hvem jeg har vært sammen med, lese mine sms osv? Har ikke gjort noe kriminelt er som et snill lam, men litt ubehagelig om han kan alt om meg før vi er bedre kjent, f.eks om eksene mine osv..vil selv snakke om meg selv vil ikke bli dømt.

Anonymous poster hash: 11762...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han vite alt om meg? Hvilket skole jeg har gått på, karakterene mine,hvem jeg henger med, hvem jeg har vært sammen med, lese mine sms osv? Har ikke gjort noe kriminelt er som et snill lam, men litt ubehagelig om han kan alt om meg før vi er bedre kjent, f.eks om eksene mine osv..vil selv snakke om meg selv vil ikke bli dømt.

Anonymous poster hash: 11762...4b9

Han vet kun om du har noe på rullebladet

Anonymous poster hash: 35287...72b

Skrevet (endret)

Det trenger du ikke å bekymre deg for! Selv om vi i "blålysetatene" har tilgang til registerer og lignende, er det svært strenge krav til å bruken av det og det anses som brudd på etiske retningslinjer å bruke de til å søke tilfeldig på folk som ikke er relevant for etterforsking eller arbeid.

Endret av Maryam
  • Liker 1
Skrevet

Nei. Han kan antageligvis sjekke om du har rulleblad, hvor du bor og om du eier en bil. Litt sånne ting. Ikke annet.

Skrevet

Jepp han vet alt om deg, han har jo lest facebook

Anonymous poster hash: a909f...37c

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Nei. Han er ikke Gud.

Det vet vi faktisk ikke.

• Liker 1
Skrevet

He can see dead people :O

Anonymous poster hash: f5800...0de

Gjest Seajewel
Skrevet

Han kan jo være en alien som bare er ute etter å implantere deg.

Skrevet

Han kan jo være en alien som bare er ute etter å implantere deg.

Ikke sikkert han er alien for det.

Anonymous poster hash: fd55c...094

Gjest Seajewel
Skrevet

Nei, han kan jo være bare en helt vanlig mann.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en politimann. De har registre de kan sjekke, men det er som de over her sier, bare om man har noe på rullebladet. De har egentlig ikke lov til å søke på "hvem som helst" i disse registrene, men min erfaring er at de gjør det likevel. Men de har ikke muligheten til å finne ut alt om deg. Så hvis du ikke har gjort noe ulovlig, så finner han ingenting på deg. Men du kan være ganske sikker på at han søker deg opp først :)

Skrevet

Nesj. Jeg kjenner en som jobber i politiet og for det første så vet han godt om litt små-ulovlige ting vi har gjort, og han bryr seg jo ikke noe om det. Han kan heller ikke bare gå og søke opp folk på pc-en på jobb for moroskyld. Da hadde han nok fått sparken.

Om han fyren du har blitt kjent med gjør det uansett, så hadde jeg ikke sett på ham som noen god venn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...