Gå til innhold

Ben eller pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere er foretrukket å vise i forbindelse med antrekk til julebord?

Anonymous poster hash: c1c41...7ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ben! Synes faktisk at det er mer sexy enn pupper. :P

Anonymous poster hash: 5199b...7ce
  • Liker 3
Skrevet

Eller rygg da! Kjole med åpen rygg kan være kjempefint.

Anonymous poster hash: 5199b...7ce
  • Liker 2
Skrevet

Ben

Anonymous poster hash: cf28b...dba
  • Liker 2
Skrevet

Ben, definitivt. :) jeg synes ben er mer attraktivt.

• Liker 1
Skrevet

TS her

Syntes det samme selv. Problemet er at jeg har et par sko jeg ønsker å bygge antrekket rundt, jeg får ikke brukt strømpebukse i de. Er det helt på trynet å dukke opp 7 desember på restaurant med jobben uten strømpis ?:P

Gjest Awzm me
Skrevet

TS her

Syntes det samme selv. Problemet er at jeg har et par sko jeg ønsker å bygge antrekket rundt, jeg får ikke brukt strømpebukse i de. Er det helt på trynet å dukke opp 7 desember på restaurant med jobben uten strømpis ? :P

Ville nok byttet sko. Kan fort bli veldig kaldt...

Du får ikke hudfarget strømper i de heller?

Sier forresten som de andre, gå for ben :tommelopp:

Skrevet

Ville nok byttet sko. Kan fort bli veldig kaldt...

Du får ikke hudfarget strømper i de heller?

Sier forresten som de andre, gå for ben :tommelopp:

De blir fryktelig glatte når jeg har strømpebukser i, detter ut av skoen omtrent. Men de har ligget for lenge i skapet og støvet til anledning, og er altfor dyre til å ikke bruke de når det først dukker opp en :P

Gjest Awzm me
Skrevet

De blir fryktelig glatte når jeg har strømpebukser i, detter ut av skoen omtrent. Men de har ligget for lenge i skapet og støvet til anledning, og er altfor dyre til å ikke bruke de når det først dukker opp en :P

Skjønner godt dilemmaet ditt...

Jeg ville nok ikke stusset spesielt over at noen gikk uten strømper egentlig, men kan jo bli fryktelig kaldt da, om du er ute litt.

Eller så kunne du spart skoene til sommeren, og satset på mange arrangementer da.

Skrevet

Hvorfor skulle det være helt på trynet å møte opp uten strømpebukser? Hudfargede strømpebukser er dritstygt uansett, ødelegger hele poenget med å vise frem beina :) synes nå jeg da. Svarte, gjennomsiktige strømpebukser er å foretrekke.

Utrigning er jeg ikke så glad i lenger.. Blir for litt for vulgært og mindre sexy. Bar rygg derimot, sexy :)

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke kjøpe no sånn 'anti-skli' greier å ha inni skoa? :)

Skrevet

Er vel ikke sånn at du MÅ vise enten ben eller pupper på julebord heller.

Skrevet

Kan du ikke kjøpe no sånn 'anti-skli' greier å ha inni skoa? :)

TS,

Lurt. Hvor finner jeg det?:)

Skrevet

Hvorfor skulle det være helt på trynet å møte opp uten strømpebukser? Hudfargede strømpebukser er dritstygt uansett, ødelegger hele poenget med å vise frem beina :) synes nå jeg da. Svarte, gjennomsiktige strømpebukser er å foretrekke.

Utrigning er jeg ikke så glad i lenger.. Blir for litt for vulgært og mindre sexy. Bar rygg derimot, sexy :)

Godt poeng. Tror ikke jeg ville reagert selv, men godt å vite av fler.

Hudfargede strømper er fysj :P

Skrevet

Er vel ikke sånn at du MÅ vise enten ben eller pupper på julebord heller.

Ts her,

Må selvsagt ingen av delene men har det slått deg at det kanskje er de to antrekkene jeg har å velge mellom? Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å poengtere noe så åpenbart?

Klart jeg kunne valgt å stille i bunad, men det er nå ikke tilfelle denne gangen:)

• Liker 1
Skrevet

Er vel ikke sånn at du MÅ vise enten ben eller pupper på julebord heller. Anonymous poster hash: cf28b...dba

MÅ ikke, men det er ikke særlig classy å vise frem begge deler. Blir litt for mye av det gode, kan se litt billig ut

Skrevet

Hva syntes dere er foretrukket å vise i forbindelse med antrekk til julebord?

Siden dette er snakk om et julebord (med dertil løssluppen stemning) synes jeg hverken ben eller pupp er det rette å vise frem. Det som derimot er mellom bena er nok foretrukket å vise frem på et julebord.

Derfor jenter, lar dere trusa ligge igjen hjemme. Og ikke vær redde for å danse på bordene.

Anonymous poster hash: ff074...c6f

Skrevet

Ts her,

Må selvsagt ingen av delene men har det slått deg at det kanskje er de to antrekkene jeg har å velge mellom? Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å poengtere noe så åpenbart?

Klart jeg kunne valgt å stille i bunad, men det er nå ikke tilfelle denne gangen:)

Jeg tenkte ikke så langt. Tenkte bare at du skulle ut å finne deg kjole og visste ikke om du skulle velge ben eller pupper. :)

Skrevet

MÅ ikke, men det er ikke særlig classy å vise frem begge deler. Blir litt for mye av det gode, kan se litt billig ut

Bare lurte på om det var et krav at man måtte vise noe frem når man skulle på julebord, som pupper eller ben. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...