AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Hva syntes dere er foretrukket å vise i forbindelse med antrekk til julebord? Anonymous poster hash: c1c41...7ca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Ben! Synes faktisk at det er mer sexy enn pupper. Anonymous poster hash: 5199b...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Eller rygg da! Kjole med åpen rygg kan være kjempefint. Anonymous poster hash: 5199b...7ce 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Ben Anonymous poster hash: cf28b...dba 2
Gjest s@nd Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Ben, definitivt. jeg synes ben er mer attraktivt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 TS her Syntes det samme selv. Problemet er at jeg har et par sko jeg ønsker å bygge antrekket rundt, jeg får ikke brukt strømpebukse i de. Er det helt på trynet å dukke opp 7 desember på restaurant med jobben uten strømpis ? Anonymous poster hash: c1c41...7ca
Gjest Awzm me Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 TS her Syntes det samme selv. Problemet er at jeg har et par sko jeg ønsker å bygge antrekket rundt, jeg får ikke brukt strømpebukse i de. Er det helt på trynet å dukke opp 7 desember på restaurant med jobben uten strømpis ? Anonymous poster hash: c1c41...7ca Ville nok byttet sko. Kan fort bli veldig kaldt... Du får ikke hudfarget strømper i de heller? Sier forresten som de andre, gå for ben
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Ville nok byttet sko. Kan fort bli veldig kaldt... Du får ikke hudfarget strømper i de heller? Sier forresten som de andre, gå for ben De blir fryktelig glatte når jeg har strømpebukser i, detter ut av skoen omtrent. Men de har ligget for lenge i skapet og støvet til anledning, og er altfor dyre til å ikke bruke de når det først dukker opp en Anonymous poster hash: c1c41...7ca
Gjest Awzm me Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 De blir fryktelig glatte når jeg har strømpebukser i, detter ut av skoen omtrent. Men de har ligget for lenge i skapet og støvet til anledning, og er altfor dyre til å ikke bruke de når det først dukker opp en Anonymous poster hash: c1c41...7ca Skjønner godt dilemmaet ditt... Jeg ville nok ikke stusset spesielt over at noen gikk uten strømper egentlig, men kan jo bli fryktelig kaldt da, om du er ute litt. Eller så kunne du spart skoene til sommeren, og satset på mange arrangementer da.
Rosewood Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Hvorfor skulle det være helt på trynet å møte opp uten strømpebukser? Hudfargede strømpebukser er dritstygt uansett, ødelegger hele poenget med å vise frem beina synes nå jeg da. Svarte, gjennomsiktige strømpebukser er å foretrekke. Utrigning er jeg ikke så glad i lenger.. Blir for litt for vulgært og mindre sexy. Bar rygg derimot, sexy 3
Midnanne Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Kan du ikke kjøpe no sånn 'anti-skli' greier å ha inni skoa?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Er vel ikke sånn at du MÅ vise enten ben eller pupper på julebord heller. Anonymous poster hash: cf28b...dba
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Kan du ikke kjøpe no sånn 'anti-skli' greier å ha inni skoa? TS, Lurt. Hvor finner jeg det? Anonymous poster hash: c1c41...7ca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 Hvorfor skulle det være helt på trynet å møte opp uten strømpebukser? Hudfargede strømpebukser er dritstygt uansett, ødelegger hele poenget med å vise frem beina synes nå jeg da. Svarte, gjennomsiktige strømpebukser er å foretrekke. Utrigning er jeg ikke så glad i lenger.. Blir for litt for vulgært og mindre sexy. Bar rygg derimot, sexy Godt poeng. Tror ikke jeg ville reagert selv, men godt å vite av fler. Hudfargede strømper er fysj Anonymous poster hash: c1c41...7ca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Er vel ikke sånn at du MÅ vise enten ben eller pupper på julebord heller. Anonymous poster hash: cf28b...dba Ts her, Må selvsagt ingen av delene men har det slått deg at det kanskje er de to antrekkene jeg har å velge mellom? Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å poengtere noe så åpenbart? Klart jeg kunne valgt å stille i bunad, men det er nå ikke tilfelle denne gangen:) Anonymous poster hash: c1c41...7ca 1
Rosewood Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 Er vel ikke sånn at du MÅ vise enten ben eller pupper på julebord heller. Anonymous poster hash: cf28b...dba MÅ ikke, men det er ikke særlig classy å vise frem begge deler. Blir litt for mye av det gode, kan se litt billig ut
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 Hva syntes dere er foretrukket å vise i forbindelse med antrekk til julebord? Anonymous poster hash: c1c41...7ca Siden dette er snakk om et julebord (med dertil løssluppen stemning) synes jeg hverken ben eller pupp er det rette å vise frem. Det som derimot er mellom bena er nok foretrukket å vise frem på et julebord. Derfor jenter, lar dere trusa ligge igjen hjemme. Og ikke vær redde for å danse på bordene. Anonymous poster hash: ff074...c6f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Ts her, Må selvsagt ingen av delene men har det slått deg at det kanskje er de to antrekkene jeg har å velge mellom? Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å poengtere noe så åpenbart? Klart jeg kunne valgt å stille i bunad, men det er nå ikke tilfelle denne gangen:) Anonymous poster hash: c1c41...7ca Jeg tenkte ikke så langt. Tenkte bare at du skulle ut å finne deg kjole og visste ikke om du skulle velge ben eller pupper. Anonymous poster hash: cf28b...dba
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #20 Skrevet 9. november 2013 MÅ ikke, men det er ikke særlig classy å vise frem begge deler. Blir litt for mye av det gode, kan se litt billig ut Bare lurte på om det var et krav at man måtte vise noe frem når man skulle på julebord, som pupper eller ben. Anonymous poster hash: cf28b...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå