AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Bestemor er 70 og er blitt alvorlig syk nå, og ingen vet hvordan det går. Besøkte henne i dag på sykehuset, og da gikk det bra med henne, men ikke nå. Hun blir overflyttet til et sykehus ganske langt unna her jeg bor. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal takle dette, og jeg klarer ikke tenke. Det er ikke sagt at hun vil dø, men når de sender henne så sent om kvelden på helg, så er det alvorlig. Hva skal jeg gjøre nå? Hvordan skal jeg takle dette? Hvordan skal jeg klare å sove i natt? Jeg føler meg bare tom. Anonymous poster hash: c3a66...d93
Millimani Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Det er naturlig å føle seg tom i en sånn situasjon. Alle takler sorg og smerte så forskjellig, og sørger på forskjellige måter. I den situasjonen du nå er i, i en "mulig vente-situasjon" så er det kanskje ekstra vanskelig. Du vet ikke hvordan du skal takle det, men du takler det bare på din måte. Jeg vet ikke hva du tror på, eller ikke tror på. Men jeg tenker selv at det finnes et liv etter døden, og at da er alt mye bedre. Det er en annen dimensjon, et annet sted. Jeg kaller det bare for "den andre siden", - "den andre dimensjonen", - eller himmelen. På skyfrie kvelder vil jeg se mot himmelen etter stjernene med de fredfulle sjelene. Det er en trøst i det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå