AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Noen mennesker virker som de får desperate beundrere så utrolig lett. Har en venninne som alltid har hatt menn etter seg. I de fleste sosiale sammenhenger er det en eller annen - eller flere - som blir helt betatt av henne og prøver å sjekke henne opp lenge i ettertid. Og i forholdene hun har hatt, har kjærestene alltid vært heeelt knust når det tar slutt, og brukt evigheter på å komme over henne. Én fyr ble til og med innlagt for depresjoner i etterkant.. Virker som folk bare blir utrolig forelsket i henne. Hun er veldig pen og smart og interessant, men det er det jo mange mennesker som er.. Kanskje enkelte har en slags x-faktor som gjør at folk blir så forelsket og desperate etter dem? Noen som har noen meninger om hva det kan være? Anonymous poster hash: a9897...902 2
Cathrine88 Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Evnen til å få andre til å føle seg spesielle, interessante og at de virkelig blir 'sett.' Det er vanskelig å gi slipp på en person du føler bringer fram det beste i deg selv. 12
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Ikke godt å si. Jeg vil si jeg er litt sånn. Jeg har alltid et par beundrere (nuvel, de vil vel bare ha sex, men man kan vel kalle det beundrere og på et vis).Har aldri hatt noe problem med å få meg kjæreste. Jeg skjønner det egentlig ikke selv. Jeg er ikke sånn fantastisk pen egentlig. Men jeg har nokså store pupper, så jeg vil ikke si jeg er populær, heller puppelær. Anonymous poster hash: becb7...bda 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Noen mennesker virker som de får desperate beundrere så utrolig lett. Har en venninne som alltid har hatt menn etter seg. I de fleste sosiale sammenhenger er det en eller annen - eller flere - som blir helt betatt av henne og prøver å sjekke henne opp lenge i ettertid. Og i forholdene hun har hatt, har kjærestene alltid vært heeelt knust når det tar slutt, og brukt evigheter på å komme over henne. Én fyr ble til og med innlagt for depresjoner i etterkant.. Virker som folk bare blir utrolig forelsket i henne. Hun er veldig pen og smart og interessant, men det er det jo mange mennesker som er.. Kanskje enkelte har en slags x-faktor som gjør at folk blir så forelsket og desperate etter dem? Noen som har noen meninger om hva det kan være?Anonymous poster hash: a9897...902 Utseende. Ene alene. Menn er enkleAnonymous poster hash: 9d37d...6ea 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Jeg har det også slik. Aldri forstått det helt, men tipper deler av svaret er at det har noe med utstråling å gjøre...At man virker trygg, har glimt i øyet. I tillegg store sjanser for at disse som har "x-faktoren" gjør et godt førsteinntrykk fordi de er velkledde og ser sunne ut. Anonymous poster hash: 8fe40...d02
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg har det sånn, men tror ikke jeg har noe x-faktor. Folk blir forelsket i meg og SKAL ha meg bare. Utrolig irriterende. Anonymous poster hash: 67abb...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Nå mener jeg ikke å skryte, men jeg hadde sånne tendenser før jeg møtte kjæresten min. Det var alltid en eller annen som var forelska i meg, merka at jeg veldig fort fikk oppmerksomhet av det motsatte kjønn, fikk en stalker gjennom videregående ol Jeg ser selv at jeg er ei pen jente, men har aldeles ikke noe "wow" faktor. Det jeg fikk høre fra noen gutter var at de likte meg så godt fordi jeg prøvde ikke å vise meg frem, skrike etter oppmerksomhet, jeg var rett og slett bare ei "kul jente". Det fikk jeg også bekrefta av en god kompis, at det som var så kult med meg, var at jeg var meg selv hele tiden, uansett situasjon. Han sa også at det er så altfor mange jenter som prøver altfor hardt å bli likt, at man merker så godt forskjellen på de fra situasjon til situasjon- og det er jeg helt enig i! Anonymous poster hash: 340c7...e3d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Evnen til å få andre til å føle seg spesielle, interessante og at de virkelig blir 'sett.' Det er vanskelig å gi slipp på en person du føler bringer fram det beste i deg selv. Jeg tror Cathrine har satt fasiten i tekst her. Påstander om at menn er så enkle at et vakkert utseende er nok er en ren feiloppfatning, - menn er langtfra så enkle, det holder ikke å være verdens finest hus dersom ingen er hjemme 9
Cathrine88 Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Utseende. Ene alene. Menn er enkleAnonymous poster hash: 9d37d...6ea Nei, det er de ikke. Og det er da ikke bare menn som blir forelsket. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Synes ikke det virker så merkelig. Det er nå ikke så mange personer jeg synes er både veldig pen, smart, hyggelig og sjarmerende. Og ikke da rart at folk blir forelsket i dem. Anonymous poster hash: 16c01...02b
Steinar40 Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Noen mennesker virker som de får desperate beundrere så utrolig lett. Har en venninne som alltid har hatt menn etter seg. I de fleste sosiale sammenhenger er det en eller annen - eller flere - som blir helt betatt av henne og prøver å sjekke henne opp lenge i ettertid. Og i forholdene hun har hatt, har kjærestene alltid vært heeelt knust når det tar slutt, og brukt evigheter på å komme over henne. Én fyr ble til og med innlagt for depresjoner i etterkant.. Virker som folk bare blir utrolig forelsket i henne. Hun er veldig pen og smart og interessant, men det er det jo mange mennesker som er.. Kanskje enkelte har en slags x-faktor som gjør at folk blir så forelsket og desperate etter dem? Noen som har noen meninger om hva det kan være? Anonymous poster hash: a9897...902 Veldig pen og smart og interessant = x-faktor. Så enkelt er det.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 Cathrine88 er nok inne på noe. Noen mennesker bringer frem det beste i deg, som det er vanskelig å gi slipp på. Anonymous poster hash: 1e88f...3b9 2
Steinar40 Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Cathrine88 er nok inne på noe. Noen mennesker bringer frem det beste i deg, som det er vanskelig å gi slipp på. Anonymous poster hash: 1e88f...3b9 For så å dumpe deg. Trukke akkurat at jeg ville kalt det å få fram det beste i deg.
Gjest Summers Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Noen mennesker virker som de får desperate beundrere så utrolig lett. Har en venninne som alltid har hatt menn etter seg. I de fleste sosiale sammenhenger er det en eller annen - eller flere - som blir helt betatt av henne og prøver å sjekke henne opp lenge i ettertid. Og i forholdene hun har hatt, har kjærestene alltid vært heeelt knust når det tar slutt, og brukt evigheter på å komme over henne. Én fyr ble til og med innlagt for depresjoner i etterkant.. Virker som folk bare blir utrolig forelsket i henne. Hun er veldig pen og smart og interessant, men det er det jo mange mennesker som er.. Kanskje enkelte har en slags x-faktor som gjør at folk blir så forelsket og desperate etter dem? Noen som har noen meninger om hva det kan være? Anonymous poster hash: a9897...902 pen og utadvendt da får man mange er min erfaring 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 Nei, det er de ikke. Og det er da ikke bare menn som blir forelsket. I deg?Anonymous poster hash: d6321...f8e 1
Steinar40 Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Nei, sånn er det: folk flest vil ha det andre vil ha, og spesielt det man ikke kan få.
Gjest .-L-. Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 (endret) Cathrine88 er nok inne på noe. Noen mennesker bringer frem det beste i deg, som det er vanskelig å gi slipp på. Anonymous poster hash: 1e88f...3b9 Noen klarer i alle fall å bringe fram ønsket og lysten til å være den beste utgaven av seg selv. Da er det kanskje ikke så rart at man føler de bringer fram det beste i en Jeg tror det er mye kraft i det, absolutt. Endret 9. november 2013 av .-L-. 1
Cathrine88 Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 I deg?Anonymous poster hash: d6321...f8e Jeg mente at det finnes mange forelska og desperate kvinner i verden.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Utseende. Ene alene. Menn er enkleAnonymous poster hash: 9d37d...6ea GUTTER er enkle, menn er alt annet, stor forskjell.... Anonymous poster hash: 717b9...f46
Steinar40 Skrevet 9. november 2013 #20 Skrevet 9. november 2013 GUTTER er enkle, menn er alt annet, stor forskjell.... Anonymous poster hash: 717b9...f46 Eneste forskjellen på gutter og menn er alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå