AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Småen på 18mnd har fått kløende utslett fra hoftene og ned. Det er blekrøde flekker av varierende størrelse. De væsker ikke, er heller tørre. De er ikke klart avgrenset, mer diffuse, og stikker ikke mye ut fra huden, men litt hevelse er det. De klør, og om han får tak klør han seg til blods på et øyeblikk (som ved bleieskift). Andre symptom er slimhoste og snørr, men det synes jeg uansett det er mye av etter barnehagestart. Han har lett for å ha litt tørr hud, så han bades maks to ganger i uka, og vi smører huden jevnlig. Har smurt med Eurax i dag, og tenkte meg en tur til legen med han på mandag om det ikke forsvinner. Noen som aner hva dette kan være? Anonymous poster hash: c6be5...4e3
frøkenkoz Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Eksem? Elveblest? Har han spist noe spesielt ?
Orchideae Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 (endret) Har du netopp byttet vaskemiddel/skyllemiddel? Slik at buksen eller strømpebuksen er vasket med det nye.. Jeg reagerte slik da jeg var liten og lå over hos mine besteforeldre. Sov i truse og tskjorte og hadde utslett der det ikke dekket. Jeg reagerte på skyllemiddelet besteforeldrene mine hadde brukt på sengetøyet. Jeg fikk store og små røde flekker med litt hevelse som klødde helt grusomt .. Endret 10. november 2013 av Orchideae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå