snoopypia Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette,,,, Men jeg er forferdelig ensom! Jeg flyttet til ett nytt sted i februar etter å ha bodd sammen med eks i seks mnd etter bruddet. Jeg fikk ny jobb, en ordentlig jobb for første gang i mitt liv....! så jeg var overlykkelig! Men nå har jeg bodd her i 9 mnd og begynner og føle meg ensom! Jeg finner ikke på noe etter jobb med mindre det er arrangert av jobben sånn alla julebord, somerfest osv. Jeg snakker med de på jobb en ikke etter. Mange har barn og er opptatt med det. Men det største problemet er at jeg er sjenert og ikke tar initiativ, og det blir verre og verre jo lengre jeg har bodd her. Jeg tror ikke de har noe i mot meg, det virker ikke slik. Men jeg er ensom og har ett voldsomt behov for å sosialisere meg, Jeg har en super jobb ed egentlig helt enestående kollegaer og sjefer og de er inkluderende på jobb. Jeg har bare alltd vært dårlig på intiativ. Jeg bor også på en liten plass, hvor du nærmest er på fornavn med de butikk ansatte
Betasuppe Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Meld deg på treningssenter eller en annen sportslig aktivitet. Der er det kjempeenkelt å sosialisere seg + at du får muskler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå