Gå til innhold

ødelagt selvtillit av alle drittkommentarene om kvinner på nett :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

gledet meg til å gå ut i kveld. men i steden for å slippe meg løs å ha det gøy blir jeg blir minnet på hvor ekle holdninger noen menn har til oss. vi er for feite, eller for tynne, for kostbare, for billig og jaaa....vi er mye styggere enn guttene vi får med oss osv...blir matt jeg når jeg leser på mannefora hvordan de kvalme drittsekkene for medhold for å sette oss i bås :( hvordan takler dere andre jenter all den kritikken? hvordan lære meg å overse det? Anonymous poster hash: fae3f...4df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Dette er jo ikke rettet mot deg personlig, derfor bør du ikke bry deg om det. Dessuten gjelder ikke dette majoriteten av mannfolk, les mindre på nettet og kom deg ut og møt hyggelige menn istedet.

Skrevet

Lar være å lese på mannefora?

Det er jo her man blir utsatt for alle disse meningene. På et kvinneforum.

Anonymous poster hash: dcffe...f76

• Liker 3
Skrevet

gledet meg til å gå ut i kveld. men i steden for å slippe meg løs å ha det gøy blir jeg blir minnet på hvor ekle holdninger noen menn har til oss. vi er for feite, eller for tynne, for kostbare, for billig og jaaa....vi er mye styggere enn guttene vi får med oss osv...blir matt jeg når jeg leser på mannefora hvordan de kvalme drittsekkene for medhold for å sette oss i bås :( hvordan takler dere andre jenter all den kritikken? hvordan lære meg å overse det?

Anonymous poster hash: fae3f...4df

Jeg går ikke ut lenger, ikke bare fordi jeg ikke gidder, men også fordi jeg ikke kan ta en bytur uten å få dritt slengt i trynet. Hva folk skriver og mener, det gir jeg beng i, men for min del er det iallfall en moodkiller når de finner ut at det er like greit å ytre det til deg.

• Liker 3
Skrevet

Lar være å lese på mannefora?

jooo...men de kan jo være nyttig for å lære litt om menn. skjønner bare ikke at det går an å være så forbaska overfladisk og overlegen som enkelte av dem er.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tro meg, ikke alle menn har en slik holdning til kvinner. :) men tydeligvis en del menn her da..? Du må bare fokusere på deg selv, og ikke tenke at du ser bra ut for andre. Du må føle at du ser bra ut for deg selv.

Det finnes menn der ute som setter pris på en god personlighet, og alle har jo forskjellig smak.

Endret av s@nd
  • Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Det er jo her man blir utsatt for alle disse meningene. På et kvinneforum. Anonymous poster hash: dcffe...f76

Var det det trådstarter skrev? Nei, hun sa manneforum.

Gjest Blondie65
Skrevet

jooo...men de kan jo være nyttig for å lære litt om menn. skjønner bare ikke at det går an å være så forbaska overfladisk og overlegen som enkelte av dem er.Anonymous poster hash: fae3f...4df

Vel, hvis jeg var mann ville jeg reagert voldsomt negativt på det enkelte menn blir utsatt for av stereotyper her.

Skrevet

TS, både kvinner og menn føler at de som gruppe blir klaget på og skrevet nedsettende om her inne. Jeg tror nok at det er noen få, av begge kjønn, som skriver dette oppgulpet, ikke den store hopen. For hver mann elle kvinne som snakker nedsettende så er det sikkert 50 som ikke er enige med dem, det er bare det at på et slikt forum så får de få som skriker høyest uforholdsmessig mye oppmerksomhet. Tenk som så at de fleste av dem nok er bitre mennesker som har vært uheldig i kjærlighetslivet sitt eller har seriøse problemer med selvfølelsen og selvtilitten sin. Ikke la dem trekke deg ned! Rett opp ryggen, vær stolt av den du er og kos deg sammen med oppegående mennesker som ikke har behov for å trekke andre ned for å føle seg bra!!

Skrevet

Tror jeg forstår hva du mener.

Jeg har merket lignende holdninger fra mannlige kolleger de siste årene. Jeg har f.eks. opplevd at noen rett og slett har nytt å trakassere meg på julebord. Da går det alltid på å rakke ned på min attraktivitet.

Dette har resultert i at julebord ikke frister meg noe større lenger.

(Er for øvrig gift og er ikke så mye ute på byen).

Når man bare går hjemme og stuller så kan man beholde sin egen illusjon om at man er vel så pen, vel så vakker og vel så sexy som andre. :danse:

Anonymous poster hash: 4abca...701
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke helt situasjonen her...

Ens egne opplevelser vil alltid veie tyngre enn random kommentarer på internett. Det går begge veier - dersom noen gir datingtips eller viser til statistikk, vil de fleste si at deres egen erfaring veier tyngre.

Dersom en skriver at kvinner over 35 muligens bør endre taktikk eller se annerledes på menn eller at det ikke nødvendig er det lureste å hoppe til sengs med noen første date, så er alltid noen ute med en personlige opplevelse eller moren eller tanten eller en snøflak-situasjon som visstnok motbeviser hele statistikken.

På samme vis vil dine personlige erfaringer med menn alltid overkjøre en og annen fyr på et forum. Selvsagt har mange kvinner negative erfaringer med menn, men responsen man møter face to face med menn er tross alt den realistiske. Hvis du er overvektig vil ikke menn prøve seg på deg, hvis du ligger med hver fyr du møter så vil noen kanskje ikke se på deg som kjærestemateriale.

Men så lenge dette ikke gjelder deg så vil du faktisk møte menn som er interessert. Står du virkelig da og tviler pga. noe du leste på nettet for en uke siden?

Skrevet

Se på dem som troll. De skriver det kun for å provosere, noen av dem klarer virkelig å trykke på alle knappene som skal til for at kvinner blir sinte. Når kvinner da biter på, sitter de å ler av svarene.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Z

Endret av klinkokos
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.

Irrlys, moderator

Skrevet

Bryr meg særdeles lite.

Anonymous poster hash: 80642...ead
Skrevet

Da burde du ikke befinne deg her inne i kveld. Ikke i morgen heller, pluss pluss pluss.

Hut deg ut på dansegulvet og slå deg løs og ha det gøy. Det er der ute i verden du unngår disse meningene og mennene, ikke når du faktisk sitter her på nettet, da er du kastet til løvene.

Anonymous poster hash: 36cb5...8e4
Skrevet

hvordan takler dere andre jenter all den kritikken? hvordan lære meg å overse det?

Jeg lytter til kritikk fra folk jeg respekterer og som har noe å bidra med.

De mannfolkene som kommer med slike kommentarer på nett, klarer jeg ikke å ta på alvor. Tenker ofte at det er mislykkede mannfolk som har blitt avvist av kvinner, og derfor er bitre og fulle av hat.

Slik at deres mening teller ikke for meg.

Anonymous poster hash: 183c1...bfb

• Liker 3
Skrevet

Jeg har det inntrykket at de mennene som sier mest negativt om kvinner på nett ikke akkurat er menn som snakker med kvinner i det virkelige liv.

• Liker 1
Skrevet

gledet meg til å gå ut i kveld. men i steden for å slippe meg løs å ha det gøy blir jeg blir minnet på hvor ekle holdninger noen menn har til oss. vi er for feite, eller for tynne, for kostbare, for billig og jaaa....vi er mye styggere enn guttene vi får med oss osv...blir matt jeg når jeg leser på mannefora hvordan de kvalme drittsekkene for medhold for å sette oss i bås :( hvordan takler dere andre jenter all den kritikken? hvordan lære meg å overse det?

Synes faktisk damene/jentene er mye verre enn menn på dette området. Les litt rundt, så ser du. Og hvorfor tar du egentlig til deg det et menneske som gjemmer seg bak en skjerm skriver?

Anonymous poster hash: 1489e...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...