Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har bestilt frisørtime for klipp og farge, men har det litt travelt etterpå og er derfor litt i tvil om jeg må avbestille. Hvor lang tid kan jeg regne med at klipp og farge tar?
Gjest Madley Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Et par timer bruker jeg å beregne, men det beste er nok om du ringer om spør.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Et par timer bruker jeg å beregne' date=' men det beste er nok om du ringer om spør.[/quote'] Jeg har dessverre ikke mulighet til å ringe for øyeblikket, derfor håper jeg på svar her om hvor lang tid det vanligvis tar.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Jeg klippet og farget håret i går og da var jeg opptatt i 1 time og 40 min, men jeg tok også en kur til slutt. Vil anta at kurbehandlingen tok nærmere en halvtime av den tiden (muligens ikke fullt så mye) Hjalp det? Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Fargingen vil vel ta 40-60 min, mens klippingen kanskje tar 15 min?!!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Hjalp det?Ja, det gjorde det. Tusen takk! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Ja, det gjorde det. Tusen takk! Bare hyggelig! :-) Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå