AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Da har det seg slik at jeg har funnet en gutt jeg liker. Vi traff hverandre på byen og det ble klining. Jeg fikk inntrykk av at han var seriøs og ordentlig, noe også jeg varslet han om at jeg var. Så begynte vi å sende meldinger til hverandre. Mens jeg prøver å spørre spørsmål , samt bli kjent med han, føler jeg ikke at jeg for noen god respons. Korte svar, og ingen spørsmål tilbake. (Dog det er alltid smilefjes i meldingene). Så jeg spurte om han vill bli med på kaffe i helgen får å bli bedre kjent. Det tok da lang tid før jeg fikk svar, hvor det stod "Vi får skje :)". Hvorfor kan han ikke gi noe konkret svar, enten ja eller nei? Jeg lurer på om han ikke er interressert, eller er det at han ikke er så utadvendt. Hva er deres inntrykk? Er han bare ikke interresert? For når vi var ute var han så opptatt av at jeg skulle ha det bra, og passet på meg...Og nå svarer han så vidt på meldinger :O må inrømme jeg blir litt blind selv i situasjonen, derfor trenger jeg svar om hva dere tror.. Anonymous poster hash: 8a874...eb7
Hecubaa Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Det høres både ut som han ikke kan skrive (skje) og er uinteressert. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå