AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Kjæresten og en del kompiser arrangerer fest i helgen. Det er et spesielt arrangement og begynte i går. Forholdet vårt er forholdsvis nytt og jeg kjenner ingen skikkelig. I går kom det en tidligere date av han på festen. En dame som vi også traff på helt i begynnelsen av forholdet vårt. Hun ga meg ekle blikk hele den kvelden for et halvt år siden, hun prøvde seg masse på kjæresten min rett foran øynene mine og det endte med at hun sa til meg at hun hadde lyst til å slå meg ned. Vi er snart 30 år og det blir bare for dumt. Jeg har aldri gjort hun noe, men hun er nok ikke over kjæresten min..Jeg ble faktisk redd hun den kvelden fordi jeg vet at hun har vært veldig utagerende i fylla før. Så jeg fikk litt stikk i magen da jeg så hun i går, kjæresten min sa når hun kom at jeg måtte bare heve meg over hun, og jeg sa at det skulle gå fint, men at jeg da ikke ville at han skulle prate med hun. Det skulle han ikke, men etter en times tid sto de to i gangen og flirte. Jeg sa til han når han kom tilbake at dette ikke var avtalen og ble usikker, lei meg og irritert. Han bare overså det. Senere på kvelden fortalte han at han ikke hadde flirt med hun på den måten det kanskje så ut som, men at det var for høflighets skyld og at det ikke var så lett å bare overse år hun pratet til han. Den ser jeg, det er helt greit, men jeg synes han kunne "forklart" det til meg med en gang. Jeg ble så skuffet over at han bare overså at jeg reagerte på det. Hvertfall, en av vaktene på festen kommer bort til meg. (Han kjenner verken meg eller hun) og så sier han at jeg må passe meg, jeg må se meg bak ryggen min for han har overhørt en samtale der hun sier at hun skal ta meg. Det var så ekkelt, jeg endte opp med å sitte på et rom og gråte, og det endte med at det ble store diskusjoner mellom meg og kjæresten pga dette. Så jeg ødela på en måte litt av festen for hans del fordi jeg taklet dette dårlig. I dag skal jeg der igjen, han er der allerede og hun kan godt dukke opp, jeg sitter med vondt i magen, har ikke lyst til å gå, klarer ikke å være så smilende og blid som jeg pleier fordi jeg synes hun er så ubehagelig, men vil IKKE være en "kjerring" som ikke er i humør denne kvelden også, trenger støtte og forståelse fra kjæresten min, men føler at jeg ikke får det. Hvordan takle denne kvelden, legge hun bak meg og ha det gøy? :-( Anonymous poster hash: 87e35...ab0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Drit i den dama. Men ha på deg vernesko slik at du kan sparke henne hardt i skinnleggen om hun plager deg! Anonymous poster hash: 5e3fc...5d9
Adhara Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Irrlys, moderator.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Jeg hadde tatt kontakt med henne over sms, facebook eller noe og gitt beskjed at dersom hun ikke kutter ut de truslene om å ta deg, så anmelder du henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå