Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kveldens dilemma. Case: En venninne sendte meg en sms forrige helg, "hei har du lyst å finne på noe i morgen", jeg hadde planer og sa "jeg har planer i morgen, men vi kan jo sikkert finne på noe neste helg". Jeg ble så invitert på fest hos en venninne av henne denne helgen, og sa ja med en gang. Det er nå blitt lørdag og jeg har ikke lyst å gå på denne festen i det hele tatt. Det er kun hennes venner som kommer, og jeg har virkelig ingenting til felles med de. Har blitt invitert i en annen fest med alle mine venner etter dette, og jeg har skikkelig lyst å gå dit i steden :/

Er det dumt å skrive følgende sms til henne i dag "Hei! Vet dette er utrolig dårlig av meg, men jeg må ærlig innrømme at jeg har blitt invitert et annet sted i kveld også. Det er mange av mine venner som skal dit, og jeg har veldig lyst å dra på denne festen i steden. Håper vi kan treffes igjen om ikke så lenge, og jeg spanter kino eller middag som plaster på såret. Kos deg masse i kveld"

Anonymous poster hash: 6dc7a...69b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at jeg nesten aldri avlyser noe som helst!

Gjest badeand1
Skrevet

Syns du kan skrive det, men hadde droppa det greiene med plaster på såret.

"Håper vi kan treffes igjen om ikke så lenge, og jeg spanderer kino eller middag :)"

Skrevet

Trur nok hun blir litt skuffa, men om hun vet at du holder neste avtale som kino eller hva enn burde det kunne gå greit den ene gangen :)

Skrevet

Ja, det er jo egentlig hun som pleier å avlyse ting, ikke jeg..synes egentlig hun skylder meg litt :-P meen hun er ganske hissig av seg, og hun blir nok skuffet også :(

- TS

Skrevet

Ikke legg så kjempemye i meldinga, for da er du på en måte med på å gjøre det verre enn det er. Det holder å skrive at du er invitert et annet sted og at du er veldig lei for det, og gjerne spanderer kino og/eller middag en annen gang :)

Skrevet

Ikke legg så kjempemye i meldinga, for da er du på en måte med på å gjøre det verre enn det er. Det holder å skrive at du er invitert et annet sted og at du er veldig lei for det, og gjerne spanderer kino og/eller middag en annen gang :)

ok, da prøver jeg å gjøre det enkelt :)

ja, det er jo det folk pleier å gjøre.. er bare ikke vant til å avlyse avtaler på denne måten og synes det er ekstremt ubehagelig :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...