AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Håret mitt har med årene lysnet fra nesten svart som baby til rødbrunt nå, men øyenbrynene er fortsatt mørke. Vil bleke dem, ha dem i en mer nøytral farge så jeg kan farge over med rødlig blyant som står til håret, og fant ut at jeg har en pakke med hårstripefarge fra Schwartskopf. Kan jeg bruke den på øyenbrynene, eller må jeg bruke noe annet? Hvor får jeg i så fall kjøpt det? Og hvor lenge står hårfarge (stripebleking) seg? I uåpnet pakning, selvsagt.. Den jeg har nå er noen år gammel, kanskje 4-5.. Anonymous poster hash: 4213b...868
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Jeg ville IKKE gjort det. Ser for meg at det kan gå skikkelig galt, og plutselig sitter du der uten øyenbryn i det hele tatt. Anonymous poster hash: 16587...f42 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Er forresten ikke noe farlig om ting går skeis, håret mitt vokser fort og jeg shaver dem gjerne av om fargen blir helt på trynet, så det er i hovedsak om det er skadelig for huden eln. jeg lurer på : ) TS Anonymous poster hash: 4213b...868
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Jeg ville IKKE gjort det. Ser for meg at det kan gå skikkelig galt, og plutselig sitter du der uten øyenbryn i det hele tatt. Anonymous poster hash: 16587...f42 Gjør ikke noe om de ramler av, dessuten er jeg forsiktig. Har ikke tenkt å la dem blekes mens jeg lager mat, er vel bare snakk om noen minutter før de har lysnet litt? Men er det farlig? Som i at det skader huden? Anonymous poster hash: 4213b...868
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Ok fuck this, jeg gidder ikke å vente på svar Prøver å bleke, jeg! I følge WikiHow skal det gå heeeelt fint! Skriver her hvordan det gikk. Anonymous poster hash: 4213b...868
ilc Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Det bør gå helt fint ja, men vær forsiktig og ikke glem av tiden bare! Lykke til, håper det blir bra 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Æsj, det var bare lysningspulver igjen i boksen jeg hadde... Prøvde å blande det ut med vann, men det funka ikke Får prøve med noe hjemmeremedjer og se om noe skjer, hvis ikke stikker jeg på Vita og spør Anonymous poster hash: 4213b...868
Gjest Keljo Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Jeg gjør det hver 2. måned, for jeg har helt sorte bryn naturlig så det funker ikke med øyebrynsfarge som kun er brun. Jeg bruker litt av en blekingspakke hver gang, blander bittelitt av hver ut i en skål, og har det på i 2 min. En hårfargepakke varer vel rundt 1 år
fiddlesticks Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Jeg gjør det hver 2. måned, for jeg har helt sorte bryn naturlig så det funker ikke med øyebrynsfarge som kun er brun. Jeg bruker litt av en blekingspakke hver gang, blander bittelitt av hver ut i en skål, og har det på i 2 min. En hårfargepakke varer vel rundt 1 år hvilken blekningspakke? av de jeg har kjøpt, swartskopf, er det umulig å porsjonere uten gris, iallefall ikke mer enn to ganger..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Jeg gjør det hver 2. måned, for jeg har helt sorte bryn naturlig så det funker ikke med øyebrynsfarge som kun er brun. Jeg bruker litt av en blekingspakke hver gang, blander bittelitt av hver ut i en skål, og har det på i 2 min. En hårfargepakke varer vel rundt 1 år Tusen tusen takk! Tenkte å kjøpe den fra HM. De er billigst og tester ikke på dyr, samt har litt mer blåpigmenter enn de andre, om jeg ikke tar helt feil. Vet du om den er grei? Anonymous poster hash: 4213b...868
Gjest Keljo Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 (endret) hvilken blekningspakke? av de jeg har kjøpt, swartskopf, er det umulig å porsjonere uten gris, iallefall ikke mer enn to ganger.. Jeg bruker L'oreal, synes den fungerer bra. Tusen tusen takk! Tenkte å kjøpe den fra HM. De er billigst og tester ikke på dyr, samt har litt mer blåpigmenter enn de andre, om jeg ikke tar helt feil. Vet du om den er grei? Anonymous poster hash: 4213b...868 Har ikke prøvd den fra H&M, bruker L'oreal, men den er sikkert bra den. Bare pass på å aldri blande de sammen for så å oppbevare de over tid, alltid ha de to separat. Endret 9. november 2013 av Keljo
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Jeg bruker L'oreal, synes den fungerer bra. Har ikke prøvd den fra H&M, bruker L'oreal, men den er sikkert bra den. Bare pass på å aldri blande de sammen for så å oppbevare de over tid, alltid ha de to separat. Will do Takk for hjelp!! Anonymous poster hash: 4213b...868
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #13 Skrevet 11. november 2013 Hahahah, faen, glemte blekinga i brynene, så nå har jeg fine, platinablonde øyenbryn Jaja, da har jeg iallfall lært at jeg kler platina. Anonymous poster hash: 4213b...868
Gjest Keljo Skrevet 11. november 2013 #14 Skrevet 11. november 2013 Hahahah, faen, glemte blekinga i brynene, så nå har jeg fine, platinablonde øyenbryn Jaja, da har jeg iallfall lært at jeg kler platina. Anonymous poster hash: 4213b...868 Neeeeei, haha. Du kan ta den lyseste øyenbrynsfargen fra Depend over igjen da, hvis det ble helt krise. På meg hadde platina blitt helt krise hehe.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #15 Skrevet 11. november 2013 Neeeeei, haha. Du kan ta den lyseste øyenbrynsfargen fra Depend over igjen da, hvis det ble helt krise. På meg hadde platina blitt helt krise hehe. Bare farger over med blyant og pudder til det vokser ut igjen. Så får jeg være mer forsiktig neste gang! Nå vet jeg iallfall at det fungerer, haha Anonymous poster hash: 4213b...868
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå