AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Kjæresten min er utrolig flink å snakke for seg og ekspert på å sjekke damer. Så hver eneste gang vi er ute blir han stående å snakke med flere jenter gjerne hele kvelden. Han sier alltid at han bare hjelper en kompis med å komme i kontakt med jenter. Joda, greit nok det egentlig, men trenger han stå å prate med de HELE kvelden da ? Akseptabelt eller ikke? Anonymous poster hash: 8a315...71c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Akseptabelt bare hvis du synes det er greit. Han må respektere dine følelser først og fremst (innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig).Anonymous poster hash: 7498e...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Ts Synst det er greit at han hjelper kompisene, men om det faktisk bare er for å hjelpe kompisene så burde han vel trekke seg litt unna når han har fått samtalen dem i mellom i gang da, og ikke være midtpunktet resten av kvelden. Anonymous poster hash: 8a315...71c 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Jeg hadde ikke likt det om det var kjæresten min. Anonymous poster hash: 21bfb...e79 1
missuvillig Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Hadde ikke godtatt det Og hvis du ikke gjør det heller må du si ifra! Det å "nekte" han det er ikke å være dramatisk sjalu eller noe slikt hvis du er redd for det!
Red-Ruby Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Ts Synst det er greit at han hjelper kompisene, men om det faktisk bare er for å hjelpe kompisene så burde han vel trekke seg litt unna når han har fått samtalen dem i mellom i gang da, og ikke være midtpunktet resten av kvelden.Anonymous poster hash: 8a315...71c Syns det er dårlig gjort mot både deg, kompisen han liksom skal hjelpe og dama han holder opptatt uten å ville gjøre noe med
Gjest Seajewel Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Kompisen må da være mann nok til å kunne sjekke damer selv. Kanskje syns kjæresten din at det er litt gøy. Jeg ville ikke ha likt det.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Hadde ikke godtatt det Og hvis du ikke gjør det heller må du si ifra! Det å "nekte" han det er ikke å være dramatisk sjalu eller noe slikt hvis du er redd for det! TS Har sagt det til han før men det går tydeligvis inn ene øret og ut igjen det andre. Anonymous poster hash: 8a315...71c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Kompisen må da være mann nok til å kunne sjekke damer selv. Kanskje syns kjæresten din at det er litt gøy. Jeg ville ikke ha likt det. TS Ja han synst det er gøy. Han er alltid midtpunktet i alt, om det så er i jobbsituasjoner, sosiale og familiesammenhenger og tydeligvis også på byn og blandt damene Anonymous poster hash: 8a315...71c
Gjest Coolaid Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Som mann syns jeg kjæresten din ikke behandler deg fint, Når han er ute med deg bør han rette all sin oppmerksomhet på deg. At han hjelper sine kompiser med å få damer er en kjip og dårlig unnskyldning for å flørte med andre. Om det skulle være tilfelle så er det heller ikke noe god unnskyldning. . Hvordan ville typen din opplevd det om du fikk mye oppmerksomhet fra kjekkaser når han flørter med damer ? Regner med at det hadde blitt ordnings ganske snart. Fortell han at du forventer å bli behandlet bedre
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Som mann syns jeg kjæresten din ikke behandler deg fint, Når han er ute med deg bør han rette all sin oppmerksomhet på deg. At han hjelper sine kompiser med å få damer er en kjip og dårlig unnskyldning for å flørte med andre. Om det skulle være tilfelle så er det heller ikke noe god unnskyldning. . Hvordan ville typen din opplevd det om du fikk mye oppmerksomhet fra kjekkaser når han flørter med damer ? Regner med at det hadde blitt ordnings ganske snart. Fortell han at du forventer å bli behandlet bedre TS Han blir rimelig sur om jeg snakker med gutter han ikke kjenner. Så ja, nå setter jeg foten ned, skjerpings må til, fra hans side! Anonymous poster hash: 8a315...71c
Lønneblad Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 Det forekommer meg at dette er en "uvane" som han har vanskelig for å gi slipp på nå når han er kommet i et fast forhold. Jeg tror han muligens nok er typen som har et stort behov for bekreftelse fra det andre kjønn, bekreftelse på at han har draget. Det trenger nok ikke bety noe mer enn at han liker å føle seg populær. Men jeg har inntrykk av at dette er et meget vanlig "syndrom" i dagens hypersosialiserte samfunn. Det er dessuten i dag så veldig viktig for mange å fremstå som så veldig populære utad. Det er bare å ta en ta en titt på folks Facebookvaner for å se det. Det er ofte kvantitet som teller sosialt.
Alja Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 akkurat sånn var kjæresten min også. jeg misternkte det var litt for egen spenning å sjekke om han fortsatt hadde draget. har sagt jeg ikke liker det, og han har kuttet ut med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå