AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Har hørt en sang på P3 flere ganger i det siste, men aldri fått med meg hvem som synger den. Verset begynner med noe sånt som "he would never do graffiti or vandalize the house noooo" Og refrenget går sånn "no one has seen or heard from you since last wednesday" tror jeg. Har prøvd å google teksten, og prøvde å synge den inn i soundhound, men uten hell! Er det noen som vet hva denne sangen heter/hvem som synger den? Anonymous poster hash: 624c7...03e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Høres ut som noe dårlig norsk wannabe-gangsta-rap. Kan det være Paperboys? Anonymous poster hash: 80f43...540
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Høres ut som noe dårlig norsk wannabe-gangsta-rap. Kan det være Paperboys? Anonymous poster hash: 80f43...540 Det er ikke rap, jeg hadde lett kjent igjen om det var paperboys! Det er en rolig sang, veldig fin og trist. Anonymous poster hash: b39a2...003
Gjest Hyssingen Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Har hørt en sang på P3 flere ganger i det siste, men aldri fått med meg hvem som synger den. Verset begynner med noe sånt som "he would never do graffiti or vandalize the house noooo" Og refrenget går sånn "no one has seen or heard from you since last wednesday" tror jeg. Har prøvd å google teksten, og prøvde å synge den inn i soundhound, men uten hell! Er det noen som vet hva denne sangen heter/hvem som synger den? Anonymous poster hash: 624c7...03e Let her
Erazor Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 «Since Last Wednesday» av Highasakite: https://soundcloud.com/propellerrecordings/since-last
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Takk :-D Anonymous poster hash: b39a2...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå