Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Har etetr 20 år bestemt meg for å gå fra mannen min. I det siste har jeg hatt et nært vennskap til en kollega( mannlig). Han er overhode ikke grunnen til at jeg nå avslutter ekteskapet mitt. Vi har snakka en god del sammen det siste året. Han har trengt meg etter en opprivende skilsmisse og jeg har vært der for ham. Det er nok en del varme følelser oss imellom uten at vi noen gang har innledet noe som helst. Problemet nå er at han er kjemperedd plutselig og skygger unna så godt han kan. Virker som at han tror min avgjørelse på hjemmefronten har ett eller annet med ham å gjøre. Det har det absolutt ikke men jeg får ham ikke til å skjønne det. Jeg liker ham så godt og følte at vi virkelig har et vennskap som var verdt noe.Syns det er innmari feigt av ham å trekke seg helt vekk akkurat nå når jeg egentlig trenger noen så veldig. Kanskje dette er vanlig oppførsel av menn? Hva syns dere?
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Konsentrer deg om skilsmissen din osv du, og la ham få "fred".. Da skjønner han snart at det ikke er han det dreier seg om..
nyibyen Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 jepp - vanlig opplevelse med menn. Har sett det mange ganger hos venninner i situasjoner tilnærmet lik din. Av og til tør mannen å nærme seg igjen, men det skjer først etter ganske lang tid... (vil ikkje skjære alle over en kam, men...)
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Har etetr 20 år bestemt meg for å gå fra mannen min. I det siste har jeg hatt et nært vennskap til en kollega( mannlig). Han er overhode ikke grunnen til at jeg nå avslutter ekteskapet mitt. Vi har snakka en god del sammen det siste året. Han har trengt meg etter en opprivende skilsmisse og jeg har vært der for ham. Det er nok en del varme følelser oss imellom uten at vi noen gang har innledet noe som helst. Problemet nå er at han er kjemperedd plutselig og skygger unna så godt han kan. Virker som at han tror min avgjørelse på hjemmefronten har ett eller annet med ham å gjøre. Det har det absolutt ikke men jeg får ham ikke til å skjønne det. Jeg liker ham så godt og følte at vi virkelig har et vennskap som var verdt noe.Syns det er innmari feigt av ham å trekke seg helt vekk akkurat nå når jeg egentlig trenger noen så veldig. Kanskje dette er vanlig oppførsel av menn? Hva syns dere? Men han syntes du var veldig god å ha i forbindelse med sin egen skillsmisse??!!!??!?!??!?!?! :evil: Dumme, redde mannen!!!!!
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Jeg syns du kan si fra at du opplever at han har forandra seg etter at det ble klart at du skal skilles og si klart at dette bruddet ikke har noe med ham å gjøre. Fortell at du hadde trengt ham som venn nå, men at du trekker deg unna fordi du oppelver ham som ustabil som venn og at han legger sten til byrden din ved å skape nok en konflikt i livet ditt, nå som som ting allerede er arbeidssomme. Si at han kan få en sjanse til som din venn, men at han bør tenke seg om og se om han kan stille opp for deg. Også trekker du deg unna (viktig). Så kan han tygge litt på den. Jeg hadde handlet slik om det var ei venninne det var snakk om også - bare så det er sagt
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har faktisk prøvd å snakke med ham om dette, at jeg føler han trekkker seg unna osv. Han sier bare at han ikke vil bli innblanda i våre konflikter og at det beste er om han skygger helt unna akkurat nå. Feigt...ja, det er vel nettopp sånn det er. Litt vanskelig og ikke ha kontakt da siden vi jobber ganske tett og sånn. Kjenner meg fryktelig usikker akkurat nå og vil helst av alt bare holde meg laaaangt unna jeg også. Jaja, er vel i sånne situasjoner man finner ut hvem som er virkelige venner og hvem som ikke er det.
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har faktisk prøvd å snakke med ham om dette, at jeg føler han trekkker seg unna osv. Han sier bare at han ikke vil bli innblanda i våre konflikter og at det beste er om han skygger helt unna akkurat nå. Feigt...ja, det er vel nettopp sånn det er. Litt vanskelig og ikke ha kontakt da siden vi jobber ganske tett og sånn. Kjenner meg fryktelig usikker akkurat nå og vil helst av alt bare holde meg laaaangt unna jeg også. Jaja, er vel i sånne situasjoner man finner ut hvem som er virkelige venner og hvem som ikke er det. Det tror jeg og! Jeg sier ikke at du må løpe ut av rommet når han dukker opp, bare hold deg unna ikke oppfrodre til noen omgang med ham og vaær kjølig. Holder lenge det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå