Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et litt kjipt problem, og det er at jeg er plaget med litt luft i magen hvis dere skjønner.... Når han er hos meg så er det ikke så stort problem, for da sier jeg at jeg skal hente etter eller annet, sånn at jeg får kommet meg litt vekk og får gjort det jeg må...

Vi snakker veldig åpent om ting, men dette er veldig flaut da. Noen som veit hva jeg burde gjøre? Hvis jeg ikke skal få så vondt i magen, så må lufta ut, og da må jeg jo gjøre det når jeg sitter ved siden av han.

Det vanskeligste er kanskje når vi ligger i senga om natta, og han har veldig liten leilighet så det høres selv om man står opp og fjerter. Når jeg er alene så pleier jeg å fise når jeg må. Burde jeg snakke med han om dette og hvor gjør dere samboere av fisene deres når dere bor tett og sover sammen?

Anonymous poster hash: a3113...d16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er så romantiske av oss at vi bare gjør litt narr når den andre fiser. :P

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme problemet som deg. Hadde dritvondt i magen.

Det jeg begynte å gjøre (!! advarer for ufine detaljer her!!) når vi hadde lagt oss var at jeg strakk ut rumpeballen slik at rumpehullet utvidet seg slik at fisen ble totalt lydløs.

Men nå gjør vi det foran hverandre uten å bli flaue.. Tror vi begynte med det sånn ca etter ett år. ;p

Anonymous poster hash: a4887...a1b
  • Liker 20
Skrevet

Det jeg begynte å gjøre (!! advarer for ufine detaljer her!!) når vi hadde lagt oss var at jeg strakk ut rumpeballen slik at rumpehullet utvidet seg slik at fisen ble totalt lydløs.

Men nå gjør vi det foran hverandre uten å bli flaue.. Tror vi begynte med det sånn ca etter ett år. ;p

Hehe. Man er ikke ordentlig kjærester før man kan fise sammen sier nå jeg. Men det er flaut og prate om å gjøre. Vi kan prate om mye, men fising føler jeg er et kleint tema. Prater dere om det og?

• Liker 3
Skrevet

Veeel, når kjæresten sier at "jenter fiser ikke!", så kan man ikke bare slippe ut lufta heller,

Anonymous poster hash: 74b3e...c8f

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme problemet som deg. Hadde dritvondt i magen. Det jeg begynte å gjøre (!! advarer for ufine detaljer her!!) når vi hadde lagt oss var at jeg strakk ut rumpeballen slik at rumpehullet utvidet seg slik at fisen ble totalt lydløs. Men nå gjør vi det foran hverandre uten å bli flaue.. Tror vi begynte med det sånn ca etter ett år. ;p Anonymous poster hash: a4887...a1b

Haha, det gjorde jeg å :fnise:

Anonymous poster hash: 63104...ab8

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Man er ikke ordentlig kjærester før man kan fise sammen sier nå jeg. Men det er flaut og prate om å gjøre. Vi kan prate om mye, men fising føler jeg er et kleint tema. Prater dere om det og?

Vi prater om det ja. Jeg sliter veldig med oppblåst mage og har til stadighet mye luft som skal ut. Han ble skikkelig overrasket over produksjonen min og syntes oppriktig synd på meg som hadde holdt så mye inne i så lang tid ;p

Blir ikke flau i det hele tatt lenger nå, det er befriende.

Haha, det gjorde jeg å :fnise:

Anonymous poster hash: 63104...ab8

Så gøy at det er flere! hahaha :)

• Liker 1
Skrevet

Strakk ut rumpeballene? Jeg regner med du mener å spre skinkene? Det funker ja, da blir fisen lydløs. Har gjort det selv mange ganger. Men nå har jeg og samboer vært sammen i 7 år, det er leeeenge siden jeg begynte å fise foran han.

Anonymous poster hash: 55bfd...f58
Skrevet

Strakk ut rumpeballene? Jeg regner med du mener å spre skinkene? Det funker ja, da blir fisen lydløs. Har gjort det selv mange ganger. Men nå har jeg og samboer vært sammen i 7 år, det er leeeenge siden jeg begynte å fise foran han.

Anonymous poster hash: 55bfd...f58

Spredde de ja, men ved at jeg kun trakk i kun den ene rumpeballen. Trengte kun ei håndt til å utføre denne handlingen ;)

Skrevet

Forhåpentligvis er du ikke sammen med en sart person som tror at kvinner aldri bæsjer og at det bare kommer blomsterduft ut der bak. I så fall burde det gå helt fint å gjøre det man må. Klart det er merkelig i starten, og kjæresten din vil muligens bli overrasket - men kanskje også positivt overrasket, fordi at det faktisk er blitt en slags tillitserklæring å våge å fise i en partners påhør.

Kneiken er å bli vant til det, men den kommer man fort over når man først har begynt!

• Liker 8
Skrevet

Strakk ut rumpeballene? Jeg regner med du mener å spre skinkene? Det funker ja, da blir fisen lydløs. Har gjort det selv mange ganger. Men nå har jeg og samboer vært sammen i 7 år, det er leeeenge siden jeg begynte å fise foran han. Anonymous poster hash: 55bfd...f58

vi har vært sammen i 5 år, jegfiser enda ikke foran ham... Fortsatt flaut!

Det er vel det at jeg vil holde det på et visst nivå.

• Liker 10
Skrevet

Jeg lever enda i den tro at jenter verken fiser eller legger kabler på dass.. siden jeg ikke har opplevd dette, selv om jeg har bodd sammen med/vært i forhold med jenter i årevis. :fnise:

Hadde jo ikke brydd meg... men sånt har det bare vært!

Skrevet (endret)

Bare fis. Det er helt naturlig. Hvis han syns det er merkelig så spør han hvilken planet han har bodd på de siste åra?

Jeg fiser foran kjæresten min. All slags ekle ting som fising, raping, mensen, at det stinker på do etter at jeg har hatt diare eller noe sånt, at jeg sikler om natta og snørrer når jeg er forkjøla får han bare finne seg i. Folk får få seg en oppblåsbar dukke hvis de syns mennesker er så ekle :P

Endret av Kjempeliten
  • Liker 21
Skrevet

Hehe samme her :rolleyes: Når man blir trygge på hverandre gjør det ikke så mye så lenge man ikke gjør det i trynet på hverandre :)

Jeg er ganske "fisløs", men typen bruker å gå på badet eller stille seg i verandadøren når han lufter litt :P

Skrevet

Vært sammen med min kjære i 7 år. Han fiser når jeg er der, men jeg får meg ike til å fise foran han. Jeg synes det er flaut og redd det skal lukte.

Når jeg er alene så fiser jeg når jeg må, men når han er her så holder jeg meg, eller går på do og får ut lufta der.

Ikke så lenge siden han spurte meg "fiser du aldri du?" Jo sa jeg, men ikke foran noen :P

Anonymous poster hash: 6cf14...d8b
  • Liker 5
Skrevet

Veeel, når kjæresten sier at "jenter fiser ikke!", så kan man ikke bare slippe ut lufta heller,

Da er det kanskje bedre å finne en kjæreste som har fullført barneskolen.

Anonymous poster hash: 23912...d7d

• Liker 8
Skrevet

I begynnelsen av forholdet, da jeg begynte å overnatte hos kjæresten min, våknet jeg hver natt av at jeg slapp en nokså høylytt en! :ler: Sikkert en psykisk greie. Jeg ble så redd for å fise at jeg ble full av luft i magen, og når man sover så har man ikke helt samme kontrollen. Vi er uansett samboere i dag, men jeg vet fortsatt ikke om han hørte det eller bare sov gjennom det.

Anonymous poster hash: fa953...732

• Liker 3
Skrevet

Jeg ønsker ikke at noen skal høre/lukte mine fiser. Være seg venner, familie eller kjæreste. Så jeg foretrekker å gå på badet, når jeg kjenner at jeg må. Noen ganger fiser man bare plutselig, og det er ok. Men får man til å holde seg, synes jeg det er en fin ting å komme seg litt vekk fra folk.

Synes det har litt med folkeskikk å gjøre jeg. Man sitter ikke og raper i hytt og pine heller, liksom...

Anonymous poster hash: 96954...b8e
  • Liker 11
Skrevet

Hvis vi lå i senga sammen ville jeg nok reist meg og gått på badet. For selv om han aksepterer problemet, har du vel ikke lyst at han skal lukte på det? Som nevnt her oppe så blir fisen lydløs dersom du sprer skinkene.

Anonymous poster hash: 9411a...bc4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...