AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Har truffet noen. Og han er den peneste, snilleste, mest behagelige personen jeg vet om. Trygg. Rolig. Slå detaljer som måten han behandler barna på og hunden de har. Legger merke til hvor god han er. Og jeg får en sånn fantastisk god følelse i kroppen når jeg ser på han. Holder hånden min. Stryker meg over håret. Kysser meg. Er virkelig en veldig omsorgsfull person. Jeg hae aldri ledd så mye sammen med en flørt som med han. Er veldig like på det meste både når det gjelder personlighet og meninger om ting. Alt klaffer, og alt er bra med denne mannen. Begynner å få følelser. Og jeg er redd. Livredd fordi jeg ikke har kjent på en sånn sterk følelse så tidlig og heller har jeg ikke kjent på denne frykten før. Er ikke redd for selve forelskelsen men er redd for at han en dag ikke vil mer. Har ingen grunn til å tro det for han er like ivrig som meg på å treffes. Men hva om dette går over? Tenk om han blir lei? Finner en annen han liker bedre. Jeg vil ikke kutte han t fordi jeg er redd han vil dra fra meg. For det er jo en sjans for at det ikke vil skje også. Det er så vanskelig.Anonymous poster hash: d0166...211
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 JoinThe club...Anonymous poster hash: 1f4c0...742
zen Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Alt i livet er bare midlertidig, så hva kan man gjøre annet enn å kaste seg ut i det? Du overlever fint et brudd, og det finnes mange andre menn i verden du kommer til å føle noe minst like sterkt for hvis det skjærer seg.
Gjest Conradine Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Det er bedre å elske og tape enn å ikke oppleve det å elske i det hele tatt. 1
Alina X Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Vel,vil du ha konkrete tips og ikke klisjeer kan jeg starte med å si at du må være en kjærlig god kvinne hvis du vil beholde han. Blir du naggete,masete,stresser over ting osv er du ikke særlig bedagelig å være med. Det andre er et godt sexliv og å tørre å gi seg hen og satse selvom man kan bli såret,mye lettere sagt en gjort det siste der,men du må satse for å vinne. Viktig å ikke være for usikker eller å ha dårlig selvtillit i et forhold,elsk deg selv før du kan elske andre. (Ps: jeg kastet inn 2 klisjeesetninger,pris til den som kan finne dem) 2
Hapa Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 TS, vi mennesker er rare noen ganger og gjør ting som ikke er til det beste for oss selv. Ofte, når vi finner noe vi virkelig liker, så fokuserer vi mer på frykten for å miste det enn faktisk å nyte det... Hvis du virkelig liker denne mannen, og han signaliserer at han liker deg, så gjør deg selv en stor tjeneste: Slipp ham innenfor skjoldet ditt! Ikke ødelegg din egen mulighet til å bli lykkelig!
Nettinettet Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Forskjellen mellom de som har kjæreste og de som ønsker seg kjæreste, er at de som har kjæreste hadde mot. Mot til å hoppe i det uten å måtte vite om det går bra eller ikke. Men jobb med usikkerheten din og kom dit at du ser på deg selv som verdifull. Hvis du ikke ser på deg selv som verdifull, hvorfor skal han?
LionQueen Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Frykt er menneskets nr.1 fiende. Det er sikkert MANGE ting en kunne tenkt å gjøre/har avbrutt pga. frykt. Jeg skjønner at du er redd for å miste han, men da er det opp til deg å prøve å være en så god kjæreste som mulig for han. Kast deg ut i det, ta ting rolig og ikke drøm om fremtiden deres. Du kan jo håpe på et, men hvis du tenker altfor mye på det vil du bli enda mer såret om han slår opp. lykke til
Heltalenenå Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Du er ikke alene om og være redd for og åpne deg for en annen. Det er skummelt, og det kan være vondt. Det kan og føre til den beste følelsen i verden, du må bare inne ut om det er verdt sjansen med denne personen! Les mitt innlegg, trenger råd: http://savnerdegmasse.blogg.no/1384044889_jeg_mistet_drmmejenta.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå