AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Enkelte på forumer (ikke bare dette, men mange andre) spør om ting som det tar noen sekunder å finne svar på på google. Hadde forumene overlevd dersom folk greide å google selv...? (joda, jeg vet det er mye som ikke kan finnes svar på på google, så dette er satt veldig på spissen. ) Anonymous poster hash: 348e8...f22
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Havner faktisk som regel på KG hvis jeg googler ting jeg lurer på Anonymous poster hash: 440fc...0ea 9
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Hehehee- har tenkt det samme selv mange ganger Det tar veldig mye kortere tid å google diverse ting som det blir laget tråder om her inne ja... 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Havner faktisk som regel på KG hvis jeg googler ting jeg lurer på Anonymous poster hash: 440fc...0ea mmmmhm, det skal være snickers og twix! Spør hvem som helst her inne hvordan de kom seg inn på KG (ble medlem altså) og svaret er ganske sannsynlig at de fant det på denne måten du nevner- at svar fra KG bestandig poppet opp og dermed "måtte" man bare bli medlem til slutt 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 (endret) Enkelte på forumer (ikke bare dette, men mange andre) spør om ting som det tar noen sekunder å finne svar på på google. Hadde forumene overlevd dersom folk greide å google selv...? (joda, jeg vet det er mye som ikke kan finnes svar på på google, så dette er satt veldig på spissen. ) Anonymous poster hash: 348e8...f22 Sånn er det på kryssordfora, også. Der spør mange om helt opplagte ting de fint kan finne ut av selv, enten ved å bruke funksjonene aktivt eller ved for eksempel å søke på google. Jeg tror det har mest med det sosiale aspektet å gjøre at man spør om noe på et forum. Endret 9. november 2013 av Arabella
Gjest Blondie65 Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Det er et godt spørsmål. Jeg tror at en del juridiske og samlivsspørsmål som krever "drøfting" eller refleksjon vanskelig lar seg Google. Veldig mange vet hvor de finner både husleieloven og arbeidsmiljøloven men aner ikke hvordan de skal leses eller anvendes. Og selv om man fra tid til annen finner gode Google svar også på lovanvendelse, vil et spørsmål i et forum gi en debatt der man får drøftet for og i mot argumenter på en unik måte som ikke Google gir deg. Når det gjelder spørsmål av enklere art (hvordan koker jeg fårikål, når får jeg skattepengene, osv) så er det jo minst like enkelt å Google. Man blir aldri god på å Google med mindre man gjør det jevnlig. Men en god del spørsmål krever debatt (hvilken av disse synes du er best, har noen erfaring med, osv) og det er jo disse som er debattforumenes styrke og produsentenes/salgsstedenes mareritt eller drøm: direkte forbrukerinformasjon i en til en versjon.
Limah Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 mmmmhm, det skal være snickers og twix! Spør hvem som helst her inne hvordan de kom seg inn på KG (ble medlem altså) og svaret er ganske sannsynlig at de fant det på denne måten du nevner- at svar fra KG bestandig poppet opp og dermed "måtte" man bare bli medlem til slutt Det heter Snickers og Twist 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Som noen her allerede har sagt, hva hadde vi funnet på Google om ingen skrev ting på forum? Mange ganger er det andres erfaring man er ute etter. Anonymous poster hash: f72bc...fca
melanzana Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 mmmmhm, det skal være snickers og twix! Spør hvem som helst her inne hvordan de kom seg inn på KG (ble medlem altså) og svaret er ganske sannsynlig at de fant det på denne måten du nevner- at svar fra KG bestandig poppet opp og dermed "måtte" man bare bli medlem til slutt Haha, akkurat !!
Red-Ruby Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Hvis folk hadde: - Vært villig til å ta graviditet test - googlet ting - prøvde å snakke med personen dilemma oppstod med så hadde vi nok mistet en del tråder ja.. 2
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Det heter Snickers og Twist (Ja, jeg vet jo det, men jeg har min egen vri på det meste)
Limah Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 (Ja, jeg vet jo det, men jeg har min egen vri på det meste) Ah, ok! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå