Gå til innhold

Til menn! Og kvinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en mann har en ting på gang. Allikevel så ønsker jeg å vite hva som kan få meg mer "ønsket"? Noen menn som har tips? Vil ikke ligge langflat etter han, selv om jeg er rimelig betatt og på nippet til forelsket. Vi passer utrolig godt sammen, men jeg ønsker at ting skal skje litt fortere:) denne mannen er veldig avslappet og i tillegg er vi kollegaer, som gjør at vi tar ting i er rolig tempo. Heller sent enn for kjapt :)

Anonymous poster hash: d6600...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann føler jeg at jeg snakker på vegne av menn når jeg sier at jeg ønsker å knulle! Å knulle er en hver manns primære mål for hans lyst til interaksjon med kvinner.

Så der har du det. Du må kanalisere dine lyster gjennom hans lyster.

Er du seriøs?

Anonymous poster hash: d6600...469

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ærlig om min brukeridentitet, er du?

ha ha.Er dama så kjønnsløs og dum at hun tror han er interesert i å bli den nye veninna hennes? he he

Må flire.Selvfølgelig er han seriøs.

Det meste handler om formering og sex.

Og er du ikke interesert i det samme.Mister han nk interessen for deg.Og finner en annen er knulleklar og lysten kvinne....

Anonymous poster hash: 2e08d...c90

Skrevet

Gjør deg opptatt med andre ting. Da vil du ikke merke eller rekke å tenke over at han ikke tar kontakt. Vis han at du ikke dropper andre planer for han.

Anonymous poster hash: a0833...e77
Skrevet

ha ha.Er dama så kjønnsløs og dum at hun tror han er interesert i å bli den nye veninna hennes? he he

Må flire.Selvfølgelig er han seriøs.

Det meste handler om formering og sex.

Og er du ikke interesert i det samme.Mister han nk interessen for deg.Og finner en annen er knulleklar og lysten kvinne....

Anonymous poster hash: 2e08d...c90

oh god.. Er du 14 eller er du et troll?

Anonymous poster hash: 59cfc...d0c

Skrevet

Det avhenger av hvor godt dere kjenner hverandre selvsagt. Hvis han er din kollega og dere har kjent hverandre lenge så må du akseptere at hans evt. følelser for deg er som de er og at han kan ikke plutselig se deg som drømmekvinnen over natten hvis han nå er mer middels.

Ellers hjelper deg alltid;
- Se best mulig ut. Kle deg feminint men elegant, stell hår og sminke før jobb.

- Behold et eget liv. Dere ser hverandre uansett på jobb, ingen grunn til å kansellere ditt privatliv i mellomtiden.

- Du motsier deg selv litt i innlegget ettersom du først sier at du vil ting skal gå fortere, deretter "heller for sent enn for kjapt?". Det avhenger litt av firmaets policy ift. forhold og deres stillinger ift. hverandre. Hvis alt ligger til rom for at dere kan date, så ville jeg vært tilgjengelig, litt flørtende og tatt det derfra. Går det lang tid der du opplever at det er "rom" for at han kan ta det videre uten at det skjer, så ville jeg trukket meg litt unna. Du er nesten nødt til å lese det selv. Ikke les for mye inn i alt han sier og gjør - er han interessert så vil han aktivt respondere på flørting og etterhvert forsøke å få med deg ut (på tomannshånd).

Skrevet

Det er nok bare han som vet hva som trigger han på det du lurer på, skulle gjerne gitt deg noen tips, men det du spør om er ganske subjektivt fra person til person.

Jeg blir veldig glad om jenten jeg liker viser at hun bryr seg, det er noe som trigger meg til å vise at jeg setter pris på henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...