Gå til innhold

Han begynte å følge meg på Twitter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...da er han vel ganske interessert?

Jeg vet det er en tullete ting å henge seg opp i, men jeg klarer ikke la være...

Anonymous poster hash: b9819...712
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har i så fall jeg mange flere interesserte enn jeg trodde! ;-)

Anonymous poster hash: 31703...e9e

• Liker 2
Skrevet

Haha, trodde du snakket om en kjendis som følger deg.

Du kan jo følge han og twite til han innimellom, ikke for ofte.

Skrevet

Haha, trodde du snakket om en kjendis som følger deg.

Du kan jo følge han og twite til han innimellom, ikke for ofte.

Det er nettopp det han er!

Vi har flørtet en del, og han har i grunn gitt uttrykk for at han liker meg, men den siste måneden er det jeg som har tatt initiativ til kontakt (via sms). Tenkte at interessen hadde forsvunnet, selv om han absolutt svarer (i samme tone som tidligere) på mine meldinger. Derfor ble jeg egentlig litt lettet da han begynte å følge meg på Twitter.

(Sjekket om det var helt "tilfeldig" og at han fulgte en hel haug andre "randome" jenter også, men det var stort sett andre kjendiser. Og meg.)

Skrevet

Selvsagt er han interessert, men det store spørsmålet er selvfølgelig hva han er interessert i?

Hehe, joda... Men en som han kan vel få mer eller mindre hvem han vil til sengs, så hvorfor nedlegge slik "innsats" i meg?

Uansett, jeg siklet på han lenge før han fikk øynene opp for meg, så "litt" er bedre enn ingenting.. :P

Skrevet

Selvsagt er han interessert, men det store spørsmålet er selvfølgelig hva han er interessert i?

Nå er ikke jeg dame, men: Er det en mann jeg kun kunne tenke meg for en omgang, så tror jeg ikke jeg hadde vist noe mer interesse enn som så? Følger du noen på Twitter, vil jeg tørre å påstå at du er greit interessert i personen sånn generelt...

Anonymous poster hash: 2b099...f84

Skrevet

Det er nettopp det han er!

Vi har flørtet en del, og han har i grunn gitt uttrykk for at han liker meg, men den siste måneden er det jeg som har tatt initiativ til kontakt (via sms). Tenkte at interessen hadde forsvunnet, selv om han absolutt svarer (i samme tone som tidligere) på mine meldinger. Derfor ble jeg egentlig litt lettet da han begynte å følge meg på Twitter.

(Sjekket om det var helt "tilfeldig" og at han fulgte en hel haug andre "randome" jenter også, men det var stort sett andre kjendiser. Og meg.)

Jeg hadde ikke begynt å følge en dame på Twitter hvis jeg ikke var interessert i hele dama. At han begynte å følge deg vil jeg si er en grei måte å fortelle at han både vil vise at han tenker på deg og at han er nysgjerrig på deg, men betyr ikke nødvendigvis at det er selve twitringen din som er det interessante. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...