AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg bor nærme sentrum i Bergen (marken), i et overraskende stille og rolig strøk. Det eneste er en cafe som har live musikk i helgene. De spiller til kl 2 i helgene. Er dette lov? Det er så frustrerende å ikke få sove før de har avsluttet musikken. Hjelper ikke med ørepropper. På programmet deres står det alltid at bandene spiller til kl 23/23.30, men så spiller de jo til de stenger Anonymous poster hash: aa7e7...d3a
Berit Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Vet ikke om det er lov, men kan forstå deg veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Om du har flyttet midt i sentrum må du nesten regne med litt lyd rundt deg. Det neste blir vel at du klager på buekorps. Tål det eller flytt på landet. Anonymous poster hash: 75a35...c00
Berit Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Det neste blir vel at du klager på buekorps. Tål det eller flytt på landet.Anonymous poster hash: 75a35...c00 Buekorpset spiller aldri midt på natten.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Buekorpset spiller aldri midt på natten. De kan fort begynne med slagerkonkurranse kl fem. Men du har rett, det er jo om morgenen. Anonymous poster hash: 75a35...c00
Berit Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 De kan fort begynne med slagerkonkurranse kl fem. Men du har rett, det er jo om morgenen.Anonymous poster hash: 75a35...c00 Virkelig? Enig, det er for tidlig. Visste ikke at de begynte så tidlig.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Jeg bor ikke midt i sentrum der de fleste utestedene er. Det er helt stille her, bortsett fra denne ene cafeen. I natt spilte de på trommer til kl 2, det var helt forferdelig. I dag skal de ha live musikk, og det står på programmet at de skal spille fra 22-23.30. Vedder en tier på at de spiller til det stenger, gruer meg allerede til å legge meg. Eksamen rett rundt hjørnet, og jeg kan ikke ligge våken til langt utpå natt Anonymous poster hash: aa7e7...d3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå