AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Heisann! Jeg mister så vanvittig mange øyevipper, noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Anonymous poster hash: 38c81...a83
Gjest Kv84 Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Heisann!Jeg mister så vanvittig mange øyevipper, noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Anonymous poster hash: 38c81...a83 Har du prøvd vippeserum?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Har du prøvd vippeserum? Nei, det har jeg ikke prøvd, er det ikke mye bivirkninger, og er det ikke svindyrt? Dessuten har jeg hørt at vippene blir "dårlige" når man slutter å bruke slikt serum - uten at jeg kan si at jeg har lest for mye om dette. Anonymous poster hash: 38c81...a83
Gjest Kv84 Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Nei, det har jeg ikke prøvd, er det ikke mye bivirkninger, og er det ikke svindyrt? Dessuten har jeg hørt at vippene blir "dårlige" når man slutter å bruke slikt serum - uten at jeg kan si at jeg har lest for mye om dette. Anonymous poster hash: 38c81...a83 Hva med å få satt på vipper?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Jo, det er selvsagt en mulighet, men disse er vel festet til de naturlige vippene, så hvis disse detter ut vil vel også de falske dette av? Anonymous poster hash: 38c81...a83
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Dessuten er jeg egentlig ganske fornøyd med vippene mine når de ikke detter ut, de er lange, svarte og tykke, så trenger egentlig ikke å få satt på vipper. Anonymous poster hash: 38c81...a83
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Sikker på at du mister flere enn normalt? Jeg mister flere på hver side hver dag, men har fortsatt bra med øyevipper, så de vokser jo ut igjen relativt kjapt.Anonymous poster hash: 1d176...668
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Jo, er nok flere enn normalt, har virkelig lagt merke til det de siste par månedene, men aner ikke hvorfor det plutselig har blitt sånn. Har ikke hatt noe spesielt utpreget problem tidiligere, selv om jeg selvsagt mister noen vipper i ny og ne - det er normalt. Anonymous poster hash: 38c81...a83
Gjest Kv84 Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Jo, er nok flere enn normalt, har virkelig lagt merke til det de siste par månedene, men aner ikke hvorfor det plutselig har blitt sånn. Har ikke hatt noe spesielt utpreget problem tidiligere, selv om jeg selvsagt mister noen vipper i ny og ne - det er normalt. Anonymous poster hash: 38c81...a83 Medisiner? Ny maskara? Ny øyenskygge? Bruker du annen sminkefjerne som ikke er for sensitive øyne?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Nei, ingenting av dette - derfor jeg synes det er så merkelig.. Jeg bruker en helt normal loreal-sminkefjerner som jeg ikke har hatt problemer med tidligere. Denne er snart tom da, så skal gå over til en annen og se om det kanskje hjelper. Anonymous poster hash: 38c81...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå