AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Er det umoderne å ha støvlettene utenpå dongeribuksen? Anonymous poster hash: 3eef7...e06
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Jeg trodde det var det man skulle gjøre.. Anonymous poster hash: 81d54...914
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Jo, det tror jeg også men pga graviditeter de siste årene så har jeg ikke fulgt helt med... Skal på fest i kveld for første gang på veldig lenge, og tenkte kanskje jeg var helt ute viss jeg hadde på meg en fin topp, jeans og støvletter.... Jeg er i midten av 30 årene...Anonymous poster hash: 3eef7...e06
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Jeg vil tro det går an å ha på seg.. Anonymous poster hash: 81d54...914
Cathrine88 Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Det går helt fint. Skinny jeans med et tydelig omriss av støvletter under buksa, ser derimot ganske komisk ut.
vimsefrøken Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg syns ikke det er noe som heter moderne og ikke moderne lenger. Moten har gått dit at har du lyst har du lov, og at alt er tillatt. Støvletter utenpå bukser syns jeg er pent dersom man kler det. Noen ser derimot helt forferdelig ut med dette. Hvis du trives med det, og kler det, ser jeg ikke noe galt i dette. Husker etter mine svangerskap, syns det var så vanskelig å kle seg til å gå ut, var rett og slett i baby modus og hadde ikke shoppet nye klær på evigheter så jeg var veldig usikker på hva som passet.
vimsefrøken Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Det går helt fint. Skinny jeans med et tydelig omriss av støvletter under buksa, ser derimot ganske komisk ut. helt enig i det.. ikke noe som er mer komisk enn skinny jeans hvor man har presset dem over støvletter. Hvis man ikke vil ha støvletter over skinny jeans, så gå for ankelstøvletter sier nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå