AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 For noen uker siden møtte jeg en utrolig flott kar, som jeg har blitt betatt av. Like etter at vi møttes så måtte han reise ut Nordsjøen der han jobber og var borte i to uker. Mens han var der så chatet vi på fb hver dag sammen. Han er helt fantastisk! Men nå etter at han kom hjem så har vi ikke møttes ( han har selvfølgelig vært sammen med datteren sin) og han har ikke tatt initiativet til å chatte heller. Det har jeg gjort, 2 ganger. Han svarer og det er hyggelig. Jeg har også sagt fra at han må bare sifra om han vil møtes og det har han sagt at han skal. I dag er det dag 2 uten at vi sier hei til hverandre på fb. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke gjøre en dritt! Nå får han vise interesse, og helst da vise at han vil møte meg. Men jeg blir helt galen av å se at han er pålogget på fb samtidig som meg, uten å gjøre noe. Så jeg har nå bestemt meg for å slette han, slik at jeg ikke går på vent hele tiden. Hvordan tror dere at han vil tolke det? Anonymous poster hash: d1c84...67f
Gjest Wei Wei Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Da gjør du det du har bestemt deg -- ikke en dritt. Du sa til ham du vil møtes, han sa han skal ta kontakt. Nå er det opp til ham. Går det lang tid uten kontakt, så prøver du på nytt/går videre.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Han vil tolke detenten som en avvisning eller at du er en såret sjel. Det beste er kanskje bare å spille likegyldig, og ikke slette han. Ikke ta kontakt heller. Om han tar kontakt, var han kanskje bare opptatt (eller sliten etter jobb -det kan jo være det også..). Om han ikke tar kontakt, er han ikke interessert. Anonymous poster hash: ac2ec...ada
sol_sol Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Han vil tolke detenten som en avvisning eller at du er en såret sjel. Det beste er kanskje bare å spille likegyldig, og ikke slette han. Ikke ta kontakt heller. Om han tar kontakt, var han kanskje bare opptatt (eller sliten etter jobb -det kan jo være det også..). Om han ikke tar kontakt, er han ikke interessert.Anonymous poster hash: ac2ec...ada Jeg har allerede slettet han. har forsøkt å spille likgyldig, men jeg går bare på vent å hele dagen min blir bare ødelagt. Burde jeg kanskje være ærlig å si det som det er?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Jeg har allerede slettet han. har forsøkt å spille likgyldig, men jeg går bare på vent å hele dagen min blir bare ødelagt. Burde jeg kanskje være ærlig å si det som det er? Kanskje det var like greit å slette han. Om forholdet starter med at du ikke får den responsen du trenger, så vil det trolig fortsette sånn. Kanskje dere ikke er helt på samme frekvens. Noen ganger er det bare sånn. Om han virkelig er interessert, vil han vel ta kontakt om han har litt baller. Skjønner deg jo.Anonymous poster hash: ac2ec...ada
flashthis Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 HAHA ser den der.. Jobbet også turnus der jeg ble noen uker ute på havs, hadde utrolig mange jenter jeg snakket med, bare pga ensomheten å fantasien. et kontor jobb med A4 liv går du til å fra hver dag, du møter det sosiale-behovet på gata, jobb, fritiden osv.. Ombord i en båt/plattform vil du bare omgåes med opptatte arrogante mannfolk, derfor jeg måtte ha den sosiale-behovet med virtuelt nettdating. Når jeg kom hjem så ville jeg bare slappe av å bruke penger på det jeg måtte ønske. snakker nesten aldri med de jentene, hadde bare 1 mainbitch jeg snakket med. TS: Han vil nok ha deg før/mens han drar ut
sol_sol Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Hva mener du med at han liker meg nå/mens han drar ut?
zen Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 hadde bare 1 mainbitch jeg snakket med. Sjarmerende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå